🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نکا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  2. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  3. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  4. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
  5. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26781.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

مرکز ماهر نسبت به شنود دستگاه‌های اندرویدی هشدار داد

مرکز ماهر به کاربران هشدار داده که مراقب شنود شدن دستگاه‌های اندرویدی خود باشند. به گفته این مرکز محققان امنیتی بیش از ۱۳۰۰ برنامه‌ اندروید کشف کرده‌اند که اطلاعات حساس کاربران را حتی پس از ...

مرکز ماهر به کاربران هشدار داده که مراقب شنود شدن دستگاه‌های اندرویدی خود باشند. به گفته این مرکز محققان امنیتی بیش از ۱۳۰۰ برنامه‌ اندروید کشف کرده‌اند که اطلاعات حساس کاربران را حتی پس از رد مجوز دسترسی، جمع‌آوری می‌کنند.

مرکز ماهر - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نکا استان مازندران - در گزارش خود تاکید کرده که توسعه دهندگان این برنامه‌ها با استفاده از کانال‌های پنهان و جانبی در دستگاه‌های اندرویدی به جمع‌آوری اطلاعات مکان، شناسه‌های تلفن و آدرس‌های ثبت شده - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نکا استان مازندران - کاربران خود می‌پردازند. در بین این برنامه‌های - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نکا استان مازندران - مخرب یکی از این حملات وجود دارد که به برنامه این اجازه را - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نکا استان مازندران - می‌دهد - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نکا استان مازندران - تا صداهای خارج‌شده از - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نکا استان مازندران - بلندگوهای گوشی‌های هوشمند را بدون نیاز به مجوز دستگاه، شنود کنند.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نکا استان مازندران

مرکز ماهر - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نکا استان مازندران - اعلام کرده این حمله Spearphone نام دارد و از یک سنسور حرکتی مبتنی بر سخت‌افزار استفاده می‌کند - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نکا استان مازندران - که شتاب‌سنج نامیده می‌شود و در اکثر دستگاه‌های اندرویدی جدید وجود دارد. این - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نکا استان مازندران - حمله می‌تواند ویژگی عدم دسترسی و مجوز صفر - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نکا استان مازندران - را نیز رد کند و به شنود میکروفون دستگاه بپردازد.

این حمله زمانی رخ می‌دهد که قربانی، تماس تلفنی یا تماس ویدیویی را در حالت بلندگو قرار می‌دهد یا در حال گوش - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نکا استان مازندران - دادن به یک فایل رسانه‌ای است. مرکز ماهر در گزارش خود درباره این موضوع بیشتر توضیح داده است:

«از آنجایی که بلندگوی داخلی یک گوشی هوشمند در سطحی یکسان با - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نکا استان مازندران - سنسورهای حرکتی قرار دارد، هنگامی که حالت بلندگو فعال می‌شود، صداهای بلندی را در بدنه‌ی گوشی تولید می‌کند و به این‌گونه حملات اجازه می‌دهد تا به‌سادگی، برخی از ویژگی‌های گفتاری کاربر ازجمله جنسیت (با دقت بیش از 90٪) هویت (با دقت بیش از 80٪) و حتی کلمات را شناسایی کنند. خوشبختانه این حمله نمی‌تواند برای - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نکا استان مازندران - ضبط صدای کاربران یا محیط اطراف آن مورد استفاده قرار گیرد، زیرا به قدری قوی نیست که بتواند بر حسگرهای حرکتی گوشی تأثیر بگذارد.»

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نکا استان مازندران

مرکز ماهر تاکید می‌کند که وجود یک سیاست کنترل دسترسی کنترل‌شده برای سنسورها و اجرای مدل مجوز استفاده‌ی صریح توسط برنامه‌ها، - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نکا استان مازندران - اغلب نمی‌تواند جلوی این حملات را بگیرد و کاربران باید به برنامه‌هایی که دانلود می‌کنند و وب‌سایت‌هایی که هنگام بازدید از آن‌ها نیاز به استفاده از ویژگی‌های بلندگو دارند، بسیار دقت کنند.

- تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نکا استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone