🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایر در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایر در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  2. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  3. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  4. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  5. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26780.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

مخترع فرانسوی از فرانسه تا انگلیس را با فلای بورد پرواز کرد [تماشا کنید]

«فرانکی زاپاتا»، مخترع فرانسوی و قهرمان سابق جت اسکی سرانجام با فلای بورد منحصر به فردش از عرض کانال مانش عبور کرد. زاپاتا اوایل همین ماه در نخستین تلاشش در حالی که تنها ۱۷ کیلومتر با ...

«فرانکی زاپاتا»، - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر پارس آباد استان اردبیل - مخترع فرانسوی و قهرمان سابق جت اسکی سرانجام با فلای بورد منحصر به فردش از عرض کانال مانش عبور کرد.

زاپاتا اوایل همین ماه در نخستین تلاشش در حالی که تنها - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر پارس آباد استان اردبیل - ۱۷ کیلومتر - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر پارس آباد استان اردبیل - با مقصد فاصله داشت، درون آب سقوط کرد و ناکام ماند. او - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر پارس آباد استان اردبیل - در کنفرانس خبری پیش از سفر جدیدش با اشاره - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر پارس آباد استان اردبیل - به این ناکامی به شوخی گفت:

برای کنفرانس بعدی شما را در انگلیس ببینیم اما امیدوارم اینبار - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر پارس آباد استان اردبیل - خشک تر از دفعه قبل باشم.

زاپاتا در دومین تلاشش راس ساعت ۰۸:۱۵ دقیقه به وقت محلی سوار بر هاوربورد - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر پارس آباد استان اردبیل - خود از «سانگات» در بندر کاله فرانسه به پرواز درآمد و حدود ۲۰ دقیقه بعد در «سن مارگارت» بندر «دوور» انگلیس به زمین نشست تا به نخستین کسی تبدیل شود که فاصله میان بریتانیا و فرانسه را به این شکل طی می کند.

قهرمان سابق - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر پارس آباد استان اردبیل - جت اسکی جهان این سفر ۳۵ کیلومتری را با سرعت ۱۴۰ کیلومتر در ساعت و در ارتفاع بین ۱۵ تا ۲۰ متری انجام داد. ظاهرا دلیل ناکام ماندن او در اولین تلاشش عدم ثبات قایق و سکویی بوده که - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر پارس آباد استان اردبیل - برای سوخت گیری در نظر گرفته شده بود اما - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر پارس آباد استان اردبیل - اینبار تیم فرانسوی از قایق و سکویی بزرگتر استفاده کردند. وی که پس از رسیدن به مقصد اشک شادی در چشمانش حلقه زده بود گفت:

پنج شش کیلومتر آخر نزدیک شدن به سواحل بریتانیا برایم لذت محض بود. حالم خوب است و فقط کمی خسته ام چون برای ساختن سکوی بزرگتر روی ۱۶ ساعت کار می - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر پارس آباد استان اردبیل - کردیم.

فلای بورد فرانکی زاپاتا به ۵ موتور جت در ابعاد کوچک مجهز - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر پارس آباد استان اردبیل - است و سوخت آن از نفت سفید تشکیل شده که مخزنش در کوله پشتی قرار - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر پارس آباد استان اردبیل - دارد. این وسیله نقلیه - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر پارس آباد استان اردبیل - جالب قدرت کافی برای اوج گرفتن تا ارتفاع ۱۵۰ متری و حرکت با سرعت ۱۴۰ کیلومتر در ساعت را دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone