🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نور استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نور استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  2. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
  3. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  5. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26782.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

کشف بدافزار ویندوزی جدیدی که فعالیت سایر بدافزارها را مخفی می کند

نوع جدید بدافزار ویندوز که SystemBC نام دارد و روی کامپیوترهای آلوده شده یک نوع پروکسی نصب می‌کند، قادر است ترافیک فعالیت سایر بدافزارها را پوشانده و برای آن‌ها امکان اجرای مخفیانه روی سیستم‌ها را فراهم ...

نوع جدید بدافزار ویندوز که SystemBC نام دارد و روی کامپیوترهای آلوده شده یک نوع پروکسی نصب می‌کند، قادر است ترافیک فعالیت سایر بدافزارها را پوشانده و برای آن‌ها امکان اجرای مخفیانه روی سیستم‌ها را فراهم کند.

مشکل اصلی اینجاست - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نور استان مازندران - که SystemBC تنها نیست و حضور این بدافزار در یک سیستم به - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نور استان مازندران - معنای حضور یک تهدید دوم هم هست. محققان Proofpoint که اخیرا این بدافزار را مورد بررسی قرار داده‌اند می‌گویند که توسعه دهندگان SystemBC برای جلب توجه سایر توسعه دهندگان بدافزار آن را در فروم‌های زیر زمینی تبلیغ می‌کنند.

در واقع این بدافزار یک پروکسی پر تقاضا است که سایر توسعه دهندگان بدافزار می‌توانند از آن به عنوان بستری برای هدف قرار دادن کامپیوتر کاربران - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نور استان مازندران - استفاده کنند. نقش اصلی SystemBC این است که یک - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نور استان مازندران - پروکسی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نور استان مازندران - سرور SOCKS5 ایجاد می‌کند و سایر - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نور استان مازندران - ابزارهای مخرب می‌توانند از طریق - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نور استان مازندران - آن - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نور استان مازندران - تونلی برای دور زدن دیوار آتش سیستم قربانی، دور زدن فیلترهای محتوای اینترنت و یا اتصال به سرورهای فرمان و کنترل سیستم قربانی بدون آشکار شدن آدرس IP استفاده - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نور استان مازندران - کنند.

محققان می‌گویند که آگهی تبلیغاتی ناشناسی در یک فروم هک پیدا کرده‌اند که به نظر متعلق به این بدافزار ویندوز باشد. این آگهی مربوط به چند ماه قبل و زمانی می‌شود که این بدافزار هنوز در فضای اینترنت مشاهده نشده بود.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نور استان مازندران

این آگهی شامل عکس‌هایی از بک‌اند SystemBC می‌شد که توسعه دهندگان - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نور استان مازندران - آن می‌توانستند از این طریق تعداد نصب‌های فعال را لیست کرده و بدافزار را روی کامپیوتر - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نور استان مازندران - کاربران به روزرسانی کنند.

در حالی که این بدافزار برای اولین بار در - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نور استان مازندران - کمپین‌های مجزا مشاهده شده بود، محققان می‌گویند که طی دو ماه اخیر آن را در کیت‌های اکسپلویت مثل RIG یا Fallout ردگیری کرده‌اند. کیت‌های اکسپلویت سیستم‌های بر پایه وبی هستند که از رخنه‌های امنیتی مرورگرها استفاده کرده و روی کامپیوتر کاربران بدافزار نصب می‌کنند.

این کیت‌ها همچنین می‌توانند کاربران را وارد صفحات وبی کنند که حاوی لینک اپ‌ها و برنامه‌های مخرب هستند تا کاربران به این طریق آن‌ها را شخصا روی سیستمشان نصب کنند. از آنجایی که این ابزار روی ترافیک شبکه سایر بدافزارها سرپوش می‌گذارد احتمالا استفاده از آن روز - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نور استان مازندران - به روز بیشتر شود.

به هر حال اگر روی سیستمتان متوجه یک فایل SystemBC شدید، باید بدانید که یک نوع دیگر از بدافزار هم در سیستم شما وجود دارد و پاک - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نور استان مازندران - کردن SystemBC به تنهایی نمی‌تواند مشکلتان را حل کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone