🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  5. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19325.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

سخنگوی صنعت برق مدعی شد: ماینرها روزانه ۳۰۰ مگاوات برق غیر مجاز مصرف می‌کنند

سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه مصرف غیرمجاز برق توسط استخراج‌کنندگان ارزهای مجازی از عوامل افزایش مصرف برق در کشور است اعلام کرده بیش از ۳۰۰ مگاوات برق غیر مجاز توسط ماینرهای ارزهای مجازی مصرف ...

سخنگوی صنعت برق با بیان اینکه مصرف غیرمجاز برق توسط استخراج‌کنندگان ارزهای مجازی از عوامل افزایش مصرف برق در کشور است اعلام کرده بیش از ۳۰۰ مگاوات برق غیر مجاز توسط ماینرهای - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر هرسین استان کردستان - ارزهای مجازی مصرف می‌شود.

«مصطفی رجبی مشهدی» در گفتگو با ایرنا اعلام کرده که بالارفتن نرخ بیت‌کوین طی روزهای اخیر باعث افزایش فعالیت استخراج کنندگان شده است: «ارزانی نرخ برق در کشورمان نیز عامل دیگری در افزایش علاقمندان به استخراج رمز ارزها شده است.»

معاون برنامه ریزی اقتصادی شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران ضمن رد برخی ادعاها - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر هرسین استان کردستان - مبنی بر اینکه ۵۰۰ مگاوات برق به طور روزانه توسط ماینرها مصرف می‌شود اعلام کرد که میزان صحیح این رقم کمی بیش از ۳۰۰ مگاوات است. او این موضوع را یکی از عوامل افزایش مصرف برق این روزهای کشور برشمرد. سخنگوی صنعت برق از تلاش برای برخورد با این مصرف کنندگان غیرمجاز برق - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر هرسین استان کردستان - خبر داد و گفت: «در صورت - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر هرسین استان کردستان - شناسایی، این افراد به مقام های قضایی معرفی می شوند.»

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر هرسین استان کردستان

رجبی مشهدی با تاکید بر این نکته که سیاست وزارت نیرو، حمایت از تشکیل مزارع استخراج رمزارزهای - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر هرسین استان کردستان - قانونی در کشور و سایر مراکز استخراجی است اذعان داشت با آن دسته از مراکز استخراج که به صورت غیرمجاز از برق با تعرفه‌ای به غیر از تعرفه مربوطه استفاده می‌کنند، به‌شدت برخورد خواهد شد: «در صورت شناسایی مراکز غیرقانونی استخراج رمز ارزها، جریان برق آنها قطع و علاوه بر معرفی افراد خاطی به مراجع قضایی، هزینه برق مصرفی و خسارت‌های وارده به شبکه برق نیز از متخلفان دریافت می‌شود.»

به گفته سخنگوی صنعت برق تاکنون ۲۴ مرکز استخراج رمزارز با ظرفیت بیش از ۳۱۰ مگاوات مجوز فعالیت گرفته‌اند: «تاکنون یک‌هزار و ۶۲۰ مرکز غیرمجاز با ظرفیت نزدیک به ۲۵۰ مگاوات شناسایی شده‌اند که از این میان بیش از ۵۰۰ - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر هرسین استان کردستان - مرکز (۳۰ درصد) به کمک گزارش عاملان شناسایی،  کشف شده است.»

گفتنی‌است در روزهای گذشته وزارت صمت - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر هرسین استان کردستان - اعلام کرد که - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر هرسین استان کردستان - تمامی فعالان حوزه ماینینگ می‌توانند دستگاه‌های ماینر - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر هرسین استان کردستان - خود را به صورت قانونی در سامانه‌ای مختص به این کار ثبت کنند تا فعالیت‌شان به طور قانونی باشد. این فرصت تا ۴ بهمن ماه سال جاری ادامه خواهد داشت - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر هرسین استان کردستان - و برای اطلاع از جزییات - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر هرسین استان کردستان - بیشتر می‌توانید به این لینک مراجعه - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر هرسین استان کردستان - کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone