🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  2. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  3. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
  4. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  5. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26771.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

آموزش تبدیل فایل های ویدیویی به MP3 با استفاده از VLC Player

ممکن است شما هم قصد داشته باشید برخی فایل‌های ویدیویی خود را به MP3 تبدیل کنید. حقیقت این است که تبدیل ویدیو به MP3 کار دشواری نیست و در این مطلب تصمیم گرفتیم به توضیح ...

ممکن است شما هم قصد داشته باشید برخی فایل‌های ویدیویی خود را به MP3 تبدیل کنید. حقیقت این است که تبدیل ویدیو به MP3 کار دشواری نیست و در این مطلب تصمیم گرفتیم به توضیح چگونگی انجام آن بپردازیم.

در این مطلب برای تبدیل ویدیو به MP3 از نرم افزار VLC در سیستم - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - عامل ویندوز استفاده می‌کنیم. در این مطلب از نسخه‌ی 1.0 این پخش کننده‌ی صوتی استفاده شده است. لازم به ذکر است که این ویژگی در نسخه‌های جدیدتر VLC هم وجود دارد.

تبدیل ویدیو به MP3 با استفاده از VLC

ابتدا نرم افزار VLC را اجرا کرده و سپس اشاره گر ماوس را روی Media نگه دارید. - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - از - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - لیستی که اجرا می‌شود گزینه‌ی Convert / Save را انتخاب کنید. برای دسترسی به این گزینه می‌توانید از کلید‌های ترکیبی Ctrl + R هم کمک بگیرید.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خمینی شهر استان اصفهان

حالا از پنجره‌ی Open Media - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - روی دکمه‌ی Add کلیک کرده و سپس به محلی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - که ویدیو در آن قرار دارد بروید. آن را انتخاب کنید و در نهایت گزینه‌ی Convert / Save را بزنید.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خمینی شهر استان اصفهان

با انتخاب این - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - گزینه پنجره‌ی Convert نمایش داده می‌شود. در این پنجره شما با چند بخش رو به رو خواهید شد. بخش Source که فایل انتخاب شده را نمایش می‌دهد، بخش Settings که تنظیمات فایل خروجی در آن تعیین می‌شود و بخش Destination که محل ذخیره - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - سازی فایل در آن مشخص خواهد شد.

لازم به ذکر است که در نسخه‌های جدید‌تر VLC ممکن است ترتیب بخش‌های Settings و Destination متفاوت باشد.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خمینی شهر استان اصفهان

از بخش Destination روی Browse کلیک کرده و محلی که می‌خواهید فایل MP3 در آن ذخیره شود را انتخاب کنید. با انتخاب Browse پنجره‌ی اکسپلورر ویندوز اجرا می‌شود و از شما می‌خواهد که نام فایل جدید خود را نیز انتخاب کنید. در نهایت Save را بزنید.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خمینی شهر استان اصفهان

بعد از انتخاب محل ذخیره سازی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - فایل، مجددا به پنجره‌ی Convert بر‌می‌گردید. از بخش Settings و رو به روی Profile منویی وجود دارد، روی آیکونی که تصویر آچار و پیچ‌گوشتی دارد کلیک کنید (در تصویر زیر مشخص شده. همچنین توجه داشته باشید که در نسخه‌های جدیدتر تصویر این آیکون تنها - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - یک آچار است).

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خمینی شهر استان اصفهان

در پنجره‌ی باز - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - شده و از تب Encapsulation گزینه‌ی WAV را انتخاب کنید.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خمینی شهر استان اصفهان

حالا از تب Audio Codec و از منوی بخش Codec گزینه‌ی MP3 را انتخاب نمایید. اگر امکان انتخاب این گزینه را نداشتید مطمئن شوید که تیک Keep original audio track غیر فعال است.

از این پنجره می‌توانید بیت‌ریت، تعداد کانال‌ها و Sample Rate فایل صوتی خود را آنطور که می‌خواهید تعیین کنید. در نهایت گزینه‌ی Save - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - را بزنید.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خمینی شهر استان اصفهان

مجددا به پنجره‌ی Convert باز می‌گردید. حالا کافیست روی گزینه‌ی Start کلیک کنید.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خمینی شهر استان اصفهان

حالا پنجره‌ای کوچک اجرا می‌شود که در آن روند تبدیل ویدیو به MP3 را نمایش می‌دهد.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خمینی شهر استان اصفهان

پس از اتمام تبدیل، فایل - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - صوتی را می‌توانید در محلی که در مرحله‌ی ذخیره سازی مشخص کرده - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بودید، بیابید.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خمینی شهر استان اصفهان

تبدیل ویدیو به MP3 با استفاده از VLC تنها یکی از روش‌های تبدیل ویدیو‌ها به فایل‌های صوتی به شمار می‌رود. تبدیل فایل‌های - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ویدیویی با فرمت - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - FLV با - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - استفاده از VLC به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود چرا که کیفیت صدای آن به شدت پایین است.

روش‌ها و نرم افزار‌های مختلف بسیار زیادی برای تبدیل ویدیو به MP3 به وجود دارد اما استفاده از نرم افزار محبوب و کاملا رایگان VLC می‌تواند - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر خمینی شهر استان اصفهان - با سرعت قابل توجهی تبدیل مد نظرتان را به انجام برساند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone