🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  2. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  3. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
  4. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  5. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26767.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

گوگل اسیستنت حالا پیام‌های پیام‌رسان‌های شخص ثالث را برای شما می‌خواند

این روزها گوگل اسیستنت در مرکز اکوسیستم گوگل قرار دارد، به همین خاطر است که غول مانتین ویو هر روز وظایف بیشتری را به آن می‌سپارد. تازه‌ترین اقدام گوگل در همین راستا، ارائه قابلیت خواندن ...

این روزها گوگل اسیستنت در مرکز اکوسیستم گوگل قرار دارد، به همین خاطر است که غول مانتین ویو هر روز وظایف بیشتری را به آن می‌سپارد. تازه‌ترین اقدام گوگل در همین راستا، ارائه قابلیت خواندن پیام‌های دریافتی در پیام‌رسان‌ها در این دستیار هوشمند دیجیتالی بوده است.

گوگل اسیستنت تا پیش از این می‌توانست پیامک‌ها و پیام‌های دریافتی در اپلیکیشن هنگ آوتز را برایتان بخواند اما حالا این ویژگی را گسترش داده و پیام‌رسان‌های شخص ثالثی مثل واتس اپ و تلگرام را هم پوشش می‌دهد. به گزارش اندروید پلیس این ویژگی در تعدادی از دیوایس‌های اندرویدی مشاهده شده و به تدریج همگان به آن دسترسی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کاشان استان اصفهان - پیدا خواهند کرد.

در حال حاضر این ویژگی از اپلیکیشن‌های واتس اپ، تلگرام، اسلک، دیسکورد و GroupMe پشتیبانی می‌کند اما احتمالا پیام‌رسان‌های بیشتری را هم تحت پوشش خود قرار خواهد داد. نکته خوب اینجاست که به غیر از خواندن پیام‌های دریافتی، می‌توانید پاسخ‌هایتان را نیز برای اسیستنت دیکته کنید که در شرایط خاص مثل رانندگی کردن می‌تواند بسیار مفید ظاهر شود.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کاشان استان اصفهان

برای فعالسازی حالت مطالعه پیام‌ها در گوگل اسیستنت کافیست پس از احضار دستیار دیجیتالی فرمان صوتی "Read my messages" را به آن بدهید. سپس برای اپلیکیشن گوگل دسترسی به نوتیفیکیشن‌ها را صادر کنید. با این کار هر مرتبه که فرمان صوتی فوق را به اسیستنت بدهید، فهرستی از آخرین پیام‌های دریافتی در گوشی شما - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کاشان استان اصفهان - را به نمایش درمی‌آورد که می‌توانند پیامک، پیام واتس اپ، پیام تلگرام یا پیام‌هایی از اپلیکیشن‌های دیگر باشند.

بعد از شنیدن پیام‌ها در صورت تمایل می‌توانید پاسخ خود - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کاشان استان اصفهان - را برای اسیستنت دیکته - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کاشان استان اصفهان - کرده یا خودتان کنترل تایپ را بدست بگیرید و پاسخ را به طرف مقابل ارسال کنید. توجه داشته باشید که گوگل اسیستنت فقط - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کاشان استان اصفهان - پیام‌های متنی را برایتان می‌خواند و اگر پیام دریافتی شما عکس، ویدیو یا موسیقی باشد این موضوع - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر کاشان استان اصفهان - با عبارت "the message just contains an attachment" به اطلاعتان می‌رسد.

انتشار خصوصیتی که از آن صحبت می‌کنیم از امروز آغاز شده، اما احتمالا مدتی به طول بینجامد که به دیوایس مورد استفاده شما برسد. بنابراین بهتر است تا فعال شدن این ویژگی صبور باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone