تعمیرات یخچال اسنوا در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  2. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  3. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10467.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

سرفیس پرو ایکس حالا به لطف شبیه‌ساز، از اپ‌های بیشتری پشتیبانی می‌کند

مایکروسافت برای اولین بار سرفیس پرو ایکس را در سال ۲۰۱۹ به عنوان سری جدیدی از محصولات تبدیل شوند ۲ در یک معرفی کرد. اما مشکل این سری این بود که به دلیل معماری آرم ...

مایکروسافت برای اولین بار سرفیس پرو ایکس را در سال ۲۰۱۹ - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر اردستان استان اصفهان - به عنوان سری جدیدی از محصولات تبدیل شوند ۲ در یک معرفی کرد. اما مشکل این سری این بود که به - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر اردستان استان اصفهان - دلیل معماری آرم و ویندوز ویژه این معماری پردازنده، از نظر اپلیکیشن‌های پشتیبانی شده بسیار محدود بود. مدل جدید - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر اردستان استان اصفهان - سرفیس پرو ایکس که مایکروسافت در مراسم اخیر رونمایی از سری سرفیس از آن گفته، از نظر سخت‌افزاری تفاوتی - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر اردستان استان اصفهان - با قبل ندارد اما یک ویژگی مهم شامل حالش - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر اردستان استان اصفهان - شده است.

سرفیس پرو ایکس حالا از همان ابتدا با ویندوز ۱۱ به دست کاربران می‌رسد و البته مهم‌تر این که از شبیه‌ساز ۶۴ بیتی برای پشتیبانی از اپلیکیشن‌‌های بیشتر پشتیبانی می‌کند. به - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر اردستان استان اصفهان - این ترتیب انتظار می‌رود سرفیس پرو ایکس از این پس با اپلیکیشن‌های بیشتری سازگار باشد.

سرفیس پرو ایکس با چیپ SQ1 مایکروسافت یا چیپ جدیدتر SQ2 قابل سفارش است. مایکروسافت البته یک مدل از این محصول را معرفی کرده که تنها به وای‌فای مجهز است و از شبکه‌های مخابراتی پشتیبانی نمی‌کند. این مدل قیمت پایه ۸۹۹ دلاری دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رودین نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
خوب هستید؟ آیا گنبد سبز اردبیل اردستان هم تعمیر یخچال اسنوا S8-2261 هم دارید؟
پاسخ: بله در گنبد سبز اردبیل شهر اردستان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone