🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  2. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  4. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  5. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29714.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

جریمه خریداران آیفون توسط یکی از تامین کنندگان هواوی

روابط میان آمریکا و چین این روزها حال و روز خوبی ندارد و جدای از جنگ تجاری سختی که میان دو طرف در گرفته و آنها را به وضع تعرفه های سنگین بر واردات یکدیگر ...

روابط میان آمریکا و چین این روزها حال و روز خوبی ندارد و جدای از جنگ تجاری سختی که میان دو طرف در گرفته و آنها را به وضع تعرفه های سنگین بر واردات یکدیگر وا داشته، حالا دستگیری منگ ونژو مدیر ارشد مالی هواوی هم به تنش ها میان این دو کشور افزوده است.

بررسی تازه ای که توسط ایالات متحده آمریکا - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نیشابور استان خراسان - صورت گرفته، نشان می دهند این مدیر - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نیشابور استان خراسان - عالی رتبه هواوی تلاش داشته از طریق یکی از شعبات هواوی در ایران با کشورمان مراودات تجاری انجام دهد. این مراودات تجاری نیز ظاهرا تحریم های یکجانبه آمریکا علیه کشورمان را زیر پا می گذارند.

منگ در - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نیشابور استان خراسان - کانادا دستگیر شد و احتمال می رود که به آمریکا استرداد گردد و با حکم زندان ۳۰ ساله روبرو شود. - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نیشابور استان خراسان - حال گفته می شود اگر صحت - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نیشابور استان خراسان - این ادعاها تایید شوند هواوی احتمالا از صادرات کالاهایش به آمریکا محروم خواهد شد.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نیشابور استان خراسان

امروز نشریه صبح جنوب چین در - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نیشابور استان خراسان - گزارش خود آورده است یک شرکت چینی به نام Menpad که در زمینه تولید LCD فعالیت می کند و از تامین کنندگان هواوی در شنژن به شمار می رود اخیرا به کارمندانش اعلام کرده که در صورت خرید آیفون های اپل درست به اندازه مبلغ دستگاه خریداری شده آنها را جریمه خواهد کرد.

در کنار جریمه خریداران آیفون، Menpad برای خرید موبایل - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نیشابور استان خراسان - های چینی نیز مشوق هایی را برای کارکنانش در نظر گرفته است؛ این شرکت اعلام کرده که ۱۵ درصد از کل - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نیشابور استان خراسان - مبلغ گوشی های هواوی و ZTE خریداری شده توسط کارکنانش را می پردازد (اگر خاطرتان باشد ZTE اوایل امسال از صادرات به خاک آمریکا محروم شد و - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نیشابور استان خراسان - این تحریم ها مانع از تولید موبایل توسط این شرکت شد.)

جالب است بدانید که کارکنان Menpad - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نیشابور استان خراسان - در صورت فروش کالاهای آن به طرف های آمریکایی دوبرابر حد معمول حق کمیسیون دریافت می کنند و چنانچه واحدهای توزیع این شرکت - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نیشابور استان خراسان - سفارشی از آمریکا بگیرند تخفیف هایی که شامل حالشان می شود دوبرابر - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نیشابور استان خراسان - میزان همیشگی خواهد بود.

گفتنی است دولت آمریکا هم هواوی و هم ZTE را نوعی تهدید برای امنیت ملی خود می - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر نیشابور استان خراسان - داند و از متحدانش هم خواسته که از تجهیزات شبکه آن و موبایل های تولیدی اش استفاده نکنند. همزمان هواوی نیز پرچمدار تولید تجهیزات شبکه در دنیا به حساب می آید و دومین تولیدکننده بزرگ موبایل در سطح جهان است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone