🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  2. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  3. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  4. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  5. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29710.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

ساخت ترانزیستورهای سه بعدی با ابعادی تنها برابر با ۲.۵ نانومتر

دانشمندان MIT از یک کشف مهندسی بسیار بزرگ خبر دادند که به ساخت کوچک ترین ترانزیستور سه بعدی دنیا انجامیده. این ترانزیستورهای سه بعدی از نظر عرض نصف باریک ترین مدل های تجاری موجود در ...

دانشمندان MIT از یک کشف مهندسی بسیار بزرگ خبر دادند که به ساخت کوچک ترین ترانزیستور سه بعدی دنیا - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر جوانرود استان کردستان - انجامیده. این ترانزیستورهای سه بعدی از نظر عرض نصف باریک ترین مدل های تجاری موجود در بازار هستند و برای ساخت آنها همکاری مشترکی میان MIT و دانشگاه کلورادو صورت گرفته است.

و اما برای ساخت این ترانزیستور سه بعدی دانشمندان باید تکنیک میکروساخت تازه ای را ابداع می کردند تا ماده نیمه هادی مدنظر خود را به صورت اتم به اتم بسازند. تیم ابداع کننده در این باره می گوید که الهام - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر جوانرود استان کردستان - بخش ساخت این ترانزیستور سه بعدی حفظ پایبندی به قانون مور بوده است که در دهه ۶۰ میلادی مطرح شد و براساس آن شمار ترانزیستورهای قابل نصب روی یک مدار مجتمع هر دو سال دوبرابر میشود.

تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر جوانرود استان کردستان

البته اندکی بعد از مطرح شدن این قانون سازندگان چیپ به سختی توانستند به آن پایبند - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر جوانرود استان کردستان - بمانند و رفته رفته دوبرابر کردن تعداد ترانزیستورها برایشان دشوارتر می شد. اما در مورد ترانزیستورهای سه بعدی باید بگویید که به صورت عمودی روی هم قرار میگیرند - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر جوانرود استان کردستان - و ابعادشان به ۷ نانومتر می رسد که این رقم - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر جوانرود استان کردستان - هزاران برابر باریک تر از یک - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر جوانرود استان کردستان - تار موی انسان است.

این ترانزیستورهای سه بعدی آنقدر کوچک هستند که میلیاردها عدد از آنها درون یک میکروچیپ با ابعاد ناخن انسان جای می گیرد. ساخت ترانزیستورهای تازه توسط محققان MIT با کمک نوعی تکنیک شیمیایی به نام قلم کاری حرارتی سطح اتمی یا ALE حرارتی ممکن شد. در این روش دانشمندان می توانند با دقت مواد نیمه هادی - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر جوانرود استان کردستان - را در سطح اتمی بهینه سازی و اصلاح نمایند.

از این روش برای ساخت ترانزیستورهایی با ابعاد ۲.۵ نانومتر کمک گرفته شد که نسبت به گزینه های امروزی از نظری تجاری مقرون به صرفه تر هم هستند. البته علیرغم وجود تکنیک های قلم - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر جوانرود استان کردستان - کاری مشابه در دنیای امروز تکنیک جدید از دقت بالاتری برخوردار بوده و - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر جوانرود استان کردستان - به ساخت ترانزیستورهایی با کیفیت بالاتر می انجامد. - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر جوانرود استان کردستان - تکنیک جدید همچنین از یک ابزار میکروساخت متداول استفاده می کند که پیشتر برای قرار دادن لایه - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر جوانرود استان کردستان - های اتمی - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر جوانرود استان کردستان - روی مواد به خدمت گرفته شده و امکان پیاده سازی سریع تر آن در خطوط مونتاژ را فراهم نموده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر درین نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
حالتون خوبه؟ سایت ***** کولر گازی توشیبا RAS-13N3KHP شما را با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone