🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  4. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  5. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18891.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی می 11 از تست مقاومت سربلند بیرون آمد [تماشا کنید]

شیائومی می ۱۱ یکی از قدرتمندترین گوشی‌های سال ۲۰۲۱ است که مثل پرچمدارهای دیگر تست‌های زک نلسون را پشت سر گذاشته و  سربلند از آن بیرون آمده است. کانال یوتیوب «JerryRigEverything » در ویدیویی نسخه ...

شیائومی می ۱۱ یکی از قدرتمندترین گوشی‌های سال ۲۰۲۱ است که مثل پرچمدارهای دیگر تست‌های زک نلسون را پشت سر گذاشته و  سربلند از آن بیرون آمده است.

کانال یوتیوب «JerryRigEverything » در ویدیویی نسخه جهانی پرچمدار شیائومی می 11 را به بوته آزمایش گذاشته و مقاومت آن را در برابر خراشیدگی، خمش و حرارت بررسی کرده است. براساس تست‌های انجام شده زک نلسون روی این دستگاه، می‌توان گفت که پرچمدار جدید چینی‌ها نه تنها مشخصات چشمگیر و برچسب قیمت مناسبی دارد، بلکه گوشی مقاومی است که می‌‌توان روی استحکام آن حساب کرد.

همان‌طور که در ویدیو مشاهده می‌کنید،‌ نخستین تست انجام شده روی موبایل مذکور، تست مقاومت دستگاه در برابر خراشیدگی است که میزان مقاومت بدنه و نمایشگر را در برابر خراشیدگی نشان می‌دهد.

به لطف محافظ نمایشگر گوریلا گلس Victus، نمایشگر گوشی می 11 در سطح 6 از مقیاس سختی «موز»  خط می‌افتد و در سطح 7 نیز خطوط عمیقی روی آن ایجاد خواهد شد. «زک نلسون» در ویدیو نشان می‌دهد که لبه‌های گوشی از جنس فلز هستند و خبری از گوشی با - تعمیرات لباسشویی سام در شهر گلوگاه استان مازندران - کناره‌های پلاستیکی نیست.

پنل پشتی دستگاه از - تعمیرات لباسشویی سام در شهر گلوگاه استان مازندران - جنس شیشه است تا می 11 بتواند از شارژ - تعمیرات لباسشویی سام در شهر گلوگاه استان مازندران - بی‌سیم پشتیبانی کند. با وجودی که پنل پشتی به جای گوریلا - تعمیرات لباسشویی سام در شهر گلوگاه استان مازندران - گلس Victus با گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود، اما در تست مقاومت در برابر خراشیدگی رفتاری مشابه نمایشگر از خود نشان می‌دهد و در همان سطح دچار خط و خطوط می‌شود.

نمایشگر 6.81 اینچی OLED می 11 با نرخ نمونه برداری لمسی 480 هرتزی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر گلوگاه استان مازندران - و بروز رسانی 120 هرتزی کارایی بسیار بالایی دارد. زک نلسون در مرحله دوم سراغ این پنل می‌رود و نمایشگر فقط 20 ثانیه در برابر حرارت از خود مقاومت نشان می‌دهد.

می 11 شیائومی در تست خمش - تعمیرات لباسشویی سام در شهر گلوگاه استان مازندران - نیز سربلند بیرون آمد و رفتار ناامید کننده‌ای از خود نشان نداد. حتی وقتی زک نلسون گوشی را بیش از حد دچار خم شدگی کرد، می 11 دچار ترک یا تغییر شکل دائمی نشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone