🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  2. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  3. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  4. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  5. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29719.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

درخواست استیناف اپل برای ابطال حکم ممنوعیت فروش آیفون در چین

بعد از ممنوعیت گسترده واردات و فروش برخی مدل های آیفون در چین، اپل درخواستی را جهت ابطال این حکم تسلیم دادگاه کرده است. حکم ممنوعیت فروش آیفون روز گذشته و به دنبال درخواست کوالکام ...

بعد از ممنوعیت گسترده واردات و فروش برخی مدل های آیفون در چین، اپل درخواستی را جهت ابطال این حکم تسلیم دادگاه کرده است. - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - حکم ممنوعیت فروش آیفون روز گذشته و به دنبال درخواست کوالکام از دادگاهی در چین صادر شد. این شرکت که سالهاست - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - در نزاع حقوقی اش با اپل به سر می برد مدعی شده برخی قابلیت های آیفون ها شامل امکان تغییر فرمت و ابعاد عکس ها و مدیریت اپلیکیشن ها در زمان ناوبری آنها - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - ناقض برخی پتنت هایش است - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - و به همین خاطر با گشودن - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - پرونده ای در چین خواستار ممنوعیت واردات و فروش این مدل ها در سرزمین اژدهای سرخ شده بود.

دادگاه چینی اما در حالی این حکم را صادر کرد که اپل هرگونه نقض این پتنت ها را رد کرده و مدعی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - شده که حکم - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - صادر شده با تخلف مورد ادعای کوالکام همخوانی ندارد.

اپل در بیانیه ای که پیرامون همین حکم روز گذشته منتشر کرد اینطور آورده است:

تلاش های کوالکام برای ممنوعیت فروش محصولات ما اقدام ناامیدکننده دیگری است از سوی شرکتی که رفتارهای غیرقانونی اش از سوی قانونگذاران سراسر دنیا در دست بررسی است. تمامی مدل های آیفون همچنان در دسترس مشتریانمان در چین خواهند بود. کوالکام در دادخواست خود به سه پتنتی اشاره کرده که پیشتر حرفی از - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - آنها به میان نیاورده و در این میان یکی از آنها همین تازگی ها از درجه اعتبار ساقط شده. ما تمامی گزینه های قانونی پیش روی خود را از طریق دادگاه ها دنبال میکنیم.

اپل همچنین مدعی شده که پتنت های مورد مناقشه، تازه ترین سیستم عامل آن را - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - که روی تمامی آیفون های جدید - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - نصب شده، پوشش نمی دهند.

دان روزنبرگ مشاور کل کوالکام در بیانیه روز دوشنبه خود اعلام داشت که احکام صادره مختص به سیستم عامل نصب شده روی موبایل ها نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پالیز نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
روز بخیر احیانا منطقه مرند زنجان هم کار انجام میدید
پاسخ: بله در شهر مرند زنجان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone