🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  2. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  3. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  4. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  5. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29715.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

تب For You گوگل مپس برای کاربران iOS هم منتشر شد

اگر از کاربران وفادار گوگل مپس باشید، حتما تا حالا با تب جدید For You در آن آشنا شده‌اید. تب For You گوگل مپس بخش جدیدی در اپلیکیشن نقشه گوگل است که می‌تواند علایق شما ...

اگر از کاربران وفادار گوگل مپس باشید، حتما تا حالا با - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - تب جدید For You در آن آشنا شده‌اید. تب For You گوگل مپس بخش جدیدی در اپلیکیشن نقشه گوگل است که - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - می‌تواند علایق شما را تشخیص داده و بسته به آن‌ها - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - محتوای مرتبط را به شما پیشنهاد بدهد.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان

ژوئن امسال، گوگل انتشار این قابلیت برای کاربران پلتفرم اندروید را آغاز کرد. اما حالا و پس از گذشت شش ماه، بالاخره نوبت - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - به کاربران iOS هم رسیده که به این ویژگی کاربردی دسترسی پیدا - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - کنند.

تب For You گوگل مپس هم اکنون در اختیار کاربران iOS در بیش از 40 کشور دنیا قرار گرفته و از سوی دیگر در اندروید برای 130 کشور جدید گسترش یافته است. به لطف این قابلیت، می‌توانید از آخرین خبرها و رویدادهای مکان‌های مورد علاقه‌تان روی نقشه با - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - خبر شوید.

همچنین For You هنگامی که وارد یک محله جدید می‌شوید، می‌تواند تفریحات قابل انجام در آن نقطه را به شما پیشنهاد کند. یا وقتی هنگام مسافرت به دنبال یک رستوران یا فروشگاه خوب می‌گردید، سریعا شما را به مقصودتان برساند.

انتشار قابلیت For You برای آیفون و آیپد از همین امروز آغاز شده و می‌توانید با دانلود - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - آخرین نسخه اپلیکیشن به آن دسترسی پیدا کنید. همچنین برای دانلود آخرین نسخه - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - گوگل مپس برای اندروید می‌توانید به پلی استور مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone