🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  2. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  3. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  4. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  5. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29720.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

یادداشت: شما فیلتر می‌کنید، کسب‌وکارها می‌میرند

نویسنده این یادداشت، «شایان نوبرانی» کارشناس دیجیتال مارکتینگ و مدیر آژانس دیجیتال آبانگان است.  بیش از شش ماه است که با فیلتر شدن تلگرام، شوک بزرگی به کسب‌وکارهای آنلاین در ایران وارد شده است؛ خصوصاً کسب‌وکارهایی ...

نویسنده این یادداشت، «شایان نوبرانی» کارشناس دیجیتال مارکتینگ و مدیر آژانس دیجیتال آبانگان است. 

بیش از شش ماه است که با فیلتر شدن تلگرام، شوک بزرگی به کسب‌وکارهای آنلاین در ایران وارد شده است؛ خصوصاً کسب‌وکارهایی که به طور کامل بر بستر شبکه‌های اجتماعی بنا شده‌اند و یا از - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - این پلتفرم‌ها به عنوان یکی از پایانه‌های اصلی فروش و ارائه خدمات خود استفاده می‌کنند.

طی ماه‌های گذشته آمار و ارقام مختلفی از تعداد - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کسب‌وکارهای متأثر از فیلتر شدن تلگرام و همچنین تعداد مشاغل در حوزه آنلاین، از ۱۰ هزار کسب‌وکار تا - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - ۲۰۰ هزار شغل - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - از طرف نهادهای رسمی کشور اعلام شد. فارغ از دقت و صحت و سقم این اعداد، تمام آنها نشان از - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - شدت و عمق اثر گذاری این اتفاق بر بدنه کسب‌وکارهای آنلاین داشت.

حالا پس از گذشت چند ماه از این اتفاق ناخوشایند، زمزمه‌هایی مبنی بر فیلتر شدن اینستاگرام به گوش می‌رسد. هرچند - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - این شایعات هنوز از سمت مسئولان مرتبط تأیید نشده و البته وزیر جوان ارتباطات و فناوری اطلاعات این موضوع را تکذیب کرده‌اند، اما بهتر است قبل از اینکه اتفاق مشابهی برای - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - اینستاگرام رخ بدهد، در رابطه - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - با اثرات قابل پیش‌بینی این اتفاق اطلاع اطلاع رسانی شود.

پر واضح - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - است که فیلتر شدن اینستاگرام، در صورت اتفاق، اثراتی به مراتب جدی‌تر، عمیق‌تر و طولانی‌تر از فیلتر شدن تلگرام، بر روی کسب‌وکارهای آنلاین و به طور کلی کسب‌وکارهای فعال در این حوزه خواهد داشت که برخی از این اثرات را مرور می‌کنیم.

تعدد کسب‌وکارهای فعال در اینستاگرام به نسبت تلگرام

هر چند آمار دقیقی از تعداد کسب‌وکارهای فعال در هیچ از این دو وجود ندارد، اما با یک گشت و گذار ساده در آنها به وضوح مشخص است که فعالیت کسب‌وکارهای ایرانی در اینستاگرام به مراتب رونق بیشتری دارد و قابل مقایسه با تلگرام نیست. در صورت فیلتر شدن اینستاگرام، باید انتظار آمارهای بیکاری و خساراتی به مراتب شدیدتر از تلگرام را داشته باشیم.

سرمایههایی که دود خواهند شد

فارغ از خسارت‌ها و مشکلاتی که در دوره بعد از فیلتر شدن اینستاگرام گریبان گیر کسب‌وکارهای ایرانی خواهد شد، سرمایه‌ای که این فعالان طی سال‌های گذشته و با هزینه‌های میلیونی (یا شاید هم میلیاردی) که صرف تولید محتوا، تبلیغات، - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - جوایز و … کرده‌اند تا کاربران صفحات خود را به چند ده و چند صد هزار نفر برسانند؛ همگی از بین خواهد - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - رفت.

عدم وجود بستر مشابه قابل رقابت

در زمان فیلتر شدن تلگرام، موضوع بسترهای ایرانی (و غیر ایرانی) مشابه - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - مطرح شد. اعلام شد که اگر تلگرام نباشد، شبکه‌های دیگر هستند که - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - با صرف زمان می‌توانند - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - جایگزین تلگرام باشند و فعالیت کاربران و کسب‌وکارها در آن بسترها ادامه پیدا کند. تجربه چند ماهه گذشته اما نشان داد که این بسترهای مشابه به - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - هیچ عنوان نتوانستند - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - حتی گوشه‌ای از خلاء به وجود آماده پس از فیلتر شدن تلگرام - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - را پر کنند. با اتکا - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - به این تجربه شکست، شاید با قطعیت بیشتری - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - بتوان شرایط مشابه را در زمان فیلتر شدن اینستاگرام پیش‌بینی کرد.

دیجیتال مارکتینگ

در عصر حاضر، بخش مهمی از فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ کسب‌وکارها در دنیا به شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - مختلف اختصاص - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - دارد. در ایران از یک طرف محدودیت‌های داخلی و از طرف دیگر تحریم‌های خارجی، شرایط را به به گونه‌ای پیش برده که نه تنها فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ در اکثر حوزه‌های آن محدود شده است، بلکه این روزها در بخش شبکه‌های اجتماعی، تمامی فعالیت‌های کسب‌وکارها تنها - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - به اینستاگرام منحصر شده و آن را به تنها راه ارتباط مستقیم برندها و مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی تبدیل کرده است.

حال با تصور فیلتر شدن اینستاگرام، اگر این گزینه هم وجود نداشته باشد، نه تنها بخش فعالیت‌های شبکه‌های اجتماعی و ارتباط - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - مستقیم برندها با مخاطبان به طور کامل از چرخه دیجیتال مارکتینگ کسب‌وکارهای ایرانی حذف خواهد شد، بلکه با توجه به وزن و اهمیت این حوزه کل فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ و حتی مارکتینگ (به طور کلی) صدمه جدی خواهد دید. امید است مسئولین با تامل و درایت بیشتر و توجه به اثرات عمیق و جبران ناپذیر این اتفاق، تصمیم مناسب را اتخاذ نمایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone