🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  3. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  4. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36697.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

نوکیا X احتمالاً ۲۶ اردیبهشت معرفی خواهد شد

چند وقتی است کمپانی HMD Global در حال آماده کردن شرایطی است تا یکی از جنجالی‌ترین موبایل‌هایش را معرفی کند. با اینکه به تازگی تصاویر زنده‌ای از این گوشی در کشور چین منتشر شده اما ...

چند وقتی است کمپانی HMD - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - Global در حال آماده کردن شرایطی است تا یکی از جنجالی‌ترین موبایل‌هایش را معرفی کند. با اینکه به تازگی تصاویر زنده‌ای از این گوشی در کشور چین منتشر شده اما به نظر می‌رسد با توجه دعوت‌نامه های - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - منتشر شده از طرف شرکت فنلاندی، رونمایی رسمی از این گجت به اواخر اردیبهشت - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ماه موکول شود.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

پیش از این کمپانی فنلاندی یک رویداد پنج روزه در شهر پکن برگزار نمود و در آن - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - مشخصاتی از موبایل‌های خود منتشر کرد. با این حال به نظر می‌رسد که این شرکت علاوه بر موبایل‌هایی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - که تاکنون به بازار عرضه کرده، نوکیا X را نیز در لیست گوشی‌های امسالش قرار داده است.تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

اگرچه بیلبورد‌های زیادی اطراف محل برگزاری قرار گرفته بودند که به نوکیا X اختصاص داشتند و آن را به نمایش می‌گذاشتند اما به احتمال قوی هنوز دو هفته‌ی دیگر تا رونمایی رسمی این محصول مانده و HMD - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - Global قصد دارد - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - این گوشی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - را تا آن زمان پشت درها بسته نگاه داشته تا اطلاعاتی از آن به بیرون درز نکند.

البته هنوز مشخصاتی از این موبایل فاش نشده و تنها گمانه‌‌هایی در این زمینه موجود است. بر اساس این گمانه ها نوکیا X احتمالاً به نمایشگری بدون حاشیه تجهیز شده که بریدگی کوچکی در بالا خواهد داشت و از یک دوربین دوگانه به همراه حسگر اثر انگشت بهره‌ می‌برد.

حال دعوت نامه‌ای رسمی از شرکت HMD Global به دست رسانه رسیده که خبر می‌دهد این موبایل قرار است در روز ۲۶ اردیبهشت معرفی شود. جالب اینجاست - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - که در همان روز موبایل وان پلاس 6 هم روانه - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - بازار خواهد شد.

با اینکه در این دعوت‌نامه‌ها، نام نوکیا X - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - به طور مشخص ذکر نشده - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - اما از آنجایی که در قسمت بالای آن یک بریدگی به چشم می‌خورد، کارشناسان گمان می‌برند که مراسم یاد شده به معرفی این موبایل جنجالی اختصاص خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone