تعمیرات یخچال دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  2. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  3. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  4. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20648.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

انتشار تصاویری از آیپاد تاچ مشکی؛ گجتی که هرگز به دست کاربران نرسید

اخیرا تصاویری از نسل اول آیپاد تاچ با رنگ مشکی براق مشابه با مک پرو ۲۰۱۳ منتشر شده است. اپل این نسخه از دستگاه خود را وارد بازار نکرد. حساب توییتری «DongleBookPro» ادعا کرده که ...

اخیرا تصاویری از نسل اول آیپاد تاچ با رنگ مشکی براق مشابه با مک پرو ۲۰۱۳ منتشر شده است. اپل این نسخه از دستگاه خود را وارد بازار نکرد.

حساب توییتری «DongleBookPro» - تعمیرات یخچال دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ادعا کرده که نمونه اولیه آیپاد تاچ از پوشش یکسان با مک پرو ۲۰۱۳ بهره می‌برد و می‌توانست تبدیل به اولین محصول اپل با پنل پشتی مشکی براق شود. مک پرو با بدنه مشکی براق و طراحی استوانه‌ای در کنفرانس WWDC 2013 معرفی شد و بخاطر سبک طراحی خود، به صورت غیر رسمی با نام مک پرو «سطل زباله» شناخته می‌شد.

تعمیرات یخچال دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

اولین نسل آیپاد تاچ در سپتامبر ۲۰۰۷ عرضه شد و تا به امروز نسل‌های مختلف آن وارد بازار شده‌اند. دستگاه موجود در تصاویر جدید که روی پنل پشتی آن لوگوی اپل به چشم نمی‌خورد، ظاهرا تفاوت‌های زیادی با محصول نهایی که اپل وارد - تعمیرات یخچال دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بازار کرد، ندارد. این دستگاه دارای بخش پلاستیکی در گوشه بالایی سمت چپ خود است - تعمیرات یخچال دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - و به کانکتور ۳۰ پینی مجهز شده و همچنین دکمه قفل دارد.

اپل در نهایت طراحی آینه‌ای را انتخاب کرد که مشابه آیپدهای موجود در بازار بود. این سبک طراحی به علت حساسیت آن به خط و خش، مورد انتقادهای زیادی قرار گرفت. علاوه بر - تعمیرات یخچال دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - طراحی آینه‌ای، بدنه مشکی براق مورد استفاده در آیفون ۷ نیز مورد انتقاد قرار گرفت و اپل به کاربران نسخه «جت بلک» این گوشی هوشمند توصیه کرد از قاب استفاده کنند، البته سایر نسخه‌های این دستگاه - تعمیرات یخچال دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - با چنین مشکلی مواجه نشدند.

تعمیرات یخچال دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

اپل پنل پشتی با رنگ مشکی براق را در چندین محصول خود آزمایش کرد که می‌توان - تعمیرات یخچال دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - به آیفون 3G، آیفون ۷، نسخه «اسپیس بلک» اپل واچ و مک پرو ۲۰۱۳ اشاره کرد. تنها محصول اپل که هم اکنون با رنگ مشکی براق به فروش می‌رسد، اپل واچ با بدنه فولاد ضد زنگ یا تیتانیوم است و این شرکت فروش سایر دستگاه‌های خود با این - تعمیرات یخچال دوو در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - سبک طراحی را متوقف کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone