🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کمیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کمیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  2. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
  3. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  4. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  5. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16995.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

ناظمی: هیچ دیتایی در هک سایت پروژه‌های دولت الکترونیکی لو نرفته است

صفحه ورودی سایت ۲۳ پروژه اولویت دار دولت الکترونیکی به آدرس e-monitor.ito.gov.ir روز ۱۸ آبان هک (دی-فیس) شد. معاون وزیر ارتباطات اعلام می‌کند هیچ داده‌ای در دسترس هکرها قرار نگرفته است. به گفته او هکر ...

صفحه ورودی سایت ۲۳ پروژه اولویت دار دولت الکترونیکی به آدرس e-monitor.ito.gov.ir روز ۱۸ آبان هک (دی-فیس) شد. معاون وزیر ارتباطات اعلام می‌کند هیچ داده‌ای در دسترس هکرها قرار نگرفته است. به گفته او هکر فقط توانسته است صفحه - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کمیجان استان مرکزی - اول سایت را «دی-فیس» کند.

«امیر ناظمی»، معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان فناوری اطلاعات، در گفتگو با دیجیاتو می‌گوید داده‌های این سامانه همگی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کمیجان استان مرکزی - در دسترس عموم بوده - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کمیجان استان مرکزی - و هیچ‌گونه دیتای مهمی در آن وجود نداشته است: «یک صفحه ورودی داشته که هکر آن را دی-فیس کرده و به هیچ داده‌ای دسترسی نداشته است. داده‌های این سامانه - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کمیجان استان مرکزی - به هیچ‌وجه داده‌هایی نبوده که محرمانه باشد و هیچ گونه نقض حریم خصوصی صورت نگرفته است؛ در واقع تمامی داده‌ها از روزهای قبل هم در دسترس همگان بوده است.»

ناظمی می‌گوید سازمان فناوری اطلاعات به زودی بیانیه‌ای تکمیلی در این رابطه منتشر می‌کند اما مجموع اتفاقی که رخ داده در همین اندازه سطحی بوده است. او - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کمیجان استان مرکزی - به دیجیاتو می‌گوید هکرها نتوانستند این داده‌ها را تغییر بدهند و به سطحی‌ترین حالت ممکن، یک صفحه از سامانه را دی-فیس کرده‌اند.

از سوی دیگر «ابوالقاسم صادقی» معاون امنیت سازمان - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کمیجان استان مرکزی - فناوری اطلاعات - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کمیجان استان مرکزی - ایران، در گفتگو با دیجیاتو تاکید می‌کند که این وبسایت یک سامانه قدیمی و از رده خارج بوده و هیچ دیتای محرمانه و مهم و خاصی در آن وجود نداشته که به دست هکرها افتاده باشد. او کوتاهی تیم امنیت سازمان فناوری اطلاعات را رد نمی‌کند ولی تاکید دارد که - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کمیجان استان مرکزی - هر گزارشی روی این سامانه بوده مربوط به گزارش‌های جامع و عمومی بوده که پیش‌تر منتشر شده و اسناد جدیدی روی وبسایت قرار نداشته است.

صادقی تاکید دارد که سامانه جدید قرار است با امنیت و نظارت دقیق و کاملی راه‌اندازی شود: «هرچند حمله هکرها همیشه در کمین است و نظارت خاصی هم روی وبسایت قدیمی ما نبوده چرا که - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کمیجان استان مرکزی - اساسا دیتای - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کمیجان استان مرکزی - مهم و محرمانه‌ای در آن وجود نداشته است.»

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کمیجان استان مرکزی

دسترسی به این سایت عمومی نبود و به جز مسئولان اجرای - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کمیجان استان مرکزی - ۲۳ پروژه اولویت دار دولت‌الکترونیکی و تعدادی از افراد نهاد ریاست‌جمهوری که با نام کاربری و  و رمز عبور خاص وارد سایت می‌شدند و شخص دیگری قادر به مشاهده اطلاعات این سایت نبود. طبق اطلاعاتی که روی سایت ZONE-H ،به عنوان مرجع سایت‌های هک شده شناخته می‌شود، قرار دارد سایت مذکور در تاریخ ۸ نوامبر برابر با ۱۸ آبان ماه از دسترس - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کمیجان استان مرکزی - خارج شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گهردخت نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
جسارتا تعمیرچی آیا منطقه روستای فامرین کمیجان برای کولر گازی کنوود تعمیرکار داره؟
پاسخ: بله در روستای فامرین شهر کمیجان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone