🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بانه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بانه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  2. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
  3. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  4. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  5. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16996.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی کارکنان سابق ورتو از گوشی لوکس جدید با قیمت ۳۹۰۰ دلار

بسیاری از اعضای سابق زیرمجموعه لوکس ساز نوکیا یعنی ورتو (Vertu) برند جدیدی به نام Xor تأسیس کرده و از اولین موبایل خود رونمایی کردند. «هاچ هاچینسون» (Hutch Hutchison) هم‌مؤسس و رییس‌ بخش طراحی شرکت ...

بسیاری از اعضای سابق زیرمجموعه لوکس ساز نوکیا یعنی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بانه استان کردستان - ورتو (Vertu) برند جدیدی به نام Xor تأسیس کرده و از اولین موبایل خود رونمایی کردند.

«هاچ هاچینسون» (Hutch Hutchison) هم‌مؤسس و رییس‌ بخش طراحی شرکت Xor (اِگسور) می‌گوید - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بانه استان کردستان - او و - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بانه استان کردستان - بسیاری از اعضای سابق ورتو با تأسیس شرکت جدید به دنبال ساخت موبایل‌های زیبا برای افراد ثروتمند هستند.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بانه استان کردستان

اولین گوشی این شرکت، Xor Titanium نام دارد و همانطور که از نامش پیداشت، بدنه آن از جنس تیتانیوم است. این موبایل برخلاف اکثر گوشی‌های امروزی قابلیت‌های ساده‌ای مثل - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بانه استان کردستان - تماس صوتی از طریق شبکه‌های 2G و 3G و ارسال پیامک را ارائه می‌کند و خبری از امکانت موبایل‌های هوشمند نیست که البته به نقطه قوت این موبایل تبدیل شده چرا که به گفته سازنده با یکبار شارژ حداکثر تا ۵ روز دوام می‌آورد.

Xor Titanium از قابلیت حذف نویز فعال - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بانه استان کردستان - برای تماس‌ها برخوردار است - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بانه استان کردستان - و از یک سیستم عامل اختصاصی بسیار ساده مبتنی بر لینوکس استفاده می‌کند. امنیت یکی از شعارهای تبلیغاتی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بانه استان کردستان - اگسور - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بانه استان کردستان - است و به گفته این شرکت موبایل Xor Titanium برای تاجرانی ساخته شده - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بانه استان کردستان - که امنیت ارتباطات برای آن‌ها - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بانه استان کردستان - اهمیت زیادی دارد.

به گفته سازنده کاربرانی که هر کدام از آنها یک موبایل Xor دارند، می‌توانند تماس صوتی و پیامک‌ها را با رمزنگاری دوسویه (AES256) در سطح سخت افزار انجام دهند. این گوشی همچنین با آهنگ‌های متفاوت تماس‌های رمزنگاری نشده را به کاربر اطلاع داده و با کنترل از راه دور مخصوص به دست خریدار می‌رسد که می‌توان به کمک آن اطلاعات گوشی را در صورت نیاز از راه دور پاک کرد.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بانه استان کردستان

گوشی‌های اگسور مثل محصولات ورتو دست ساز بوده و توسط تیمی کوچک در انگلستان که بیشترشان سابقه کار کردن برای ورتو را دارند، ساخته می‌شوند.

Xor Titanium موبایل ارزان قیمتی نیست و برای مشتریان به خصوصی که پول اضافه خود را صرف خرید ساعت‌های گران قیمت و - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بانه استان کردستان - سوپراسپرت‌های چند میلیون دلاری می‌کنند ساخته شده است. سازنده امیدوار است تاجرانی که هنوز بسیاری از کارهای اداری خود را با تماس‌های صوتی انجام می‌دهند، از Xor Titanium به عنوان گوشی دوم استفاده کنند. این موبایل در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ با قیمت ۳۹۰۰ دلار - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر بانه استان کردستان - از راه می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone