🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  2. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  3. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  5. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42896.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

موبایل Moto X4 مجوز رگولاتوری آمریکا جهت عرضه را دریافت کرد

برخی شایعات پیشین حاکی از آن بود که موتورولا در روز ۲۴ آگوست (دیروز) قصد رونمایی از یک میان رده جدید با نام Moto X4 را دارد. گرچه این شایعات به حقیقت بدل نشدند، اما در ...

برخی شایعات پیشین حاکی از آن بود که موتورولا در روز ۲۴ آگوست (دیروز) قصد رونمایی از یک میان رده جدید با نام Moto X4 را دارد. گرچه این شایعات به حقیقت بدل نشدند، اما در عوض کسب مجوزهای لازم از رگولاتوری - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - کشور آمریکا (FCC) نشان می دهد که تا این رونمایی فاصله چندانی نداریم.

در این اسناد مشخصات کامل سخت افزاری Moto X4 آمده است

موبایل مذکور در اسناد FCC با شماره مدل «XT-1900-1» به ثبت رسیده و همراه آن جدولی نسبتاً کامل از مشخصات سخت افزاری محصول تاز موتورولا منتشر شده است. بر این اساس Moto X4 مجهز به یک نمایشگر ۵.۲ اینچی تمام اچ دی از نوع AMOLED خواهد بود که لایه ای از - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - گوریلا گلس ۳ آن را محافظت خواهد کرد.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

محصول مورد بحث به عنوان یک میان رده نسبتاً قدرتمند از چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۳۰ و - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۰۸ بهره می برد. موتورولا این محصول را با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - گیگابایت حافظه داخلی به همراه درگاه حافظه microSD عرضه خواهد کرد.

به سنت این روزهای موبایل - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - های - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - هوشمند، Moto X4 نیز از دوربین پشتی دوگانه با سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی برخوردار خواهد - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - بود. بنابراین انتظار می رود که قابلیت های تصویربرداری آن در نور کم محیط به شکل محسوسی ارتقا یافته باشد.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

موتورولا برای دوربین سلفی محصول تازه خود نیز یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با میدان دید وسیع را در نظر گرفته است. این مجموعه سخت افزاری کاملاً جذاب را یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع پشتیبانی خواهد نمود. ظاهراً قرار است Moto X4 با قیمت ۳۵۰ یورو (معادل ۴۱۳ دلار) روانه بازار شود. گرچه هنوز تاریخ این رویداد مشخص نیست.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone