🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  2. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42905.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

رفتار اپل با توسعه‌دهندگان ایرانی بازتاب جهانی پیدا کرد

اپلیکیشن‌های محبوب ایرانی اپ‌استور یکی پس از دیگری در حال حذف شدن هستند و این روند در هفته گذشته سرعت بیشتری به خود گرفت. با این حال کاربران ایرانی بار دیگر از طریق شبکه‌های اجتماعی، ...

اپلیکیشن‌های محبوب ایرانی اپ‌استور یکی پس از دیگری در حال حذف شدن - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نمک آبرود استان مازندران - هستند و این روند در هفته گذشته سرعت - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نمک آبرود استان مازندران - بیشتری به خود گرفت. با این حال کاربران ایرانی بار دیگر از طریق شبکه‌های اجتماعی، صدای - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نمک آبرود استان مازندران - خود را به گوش رسانه‌های جهانی رساندند تا بلکه پاسخی از سوی اپل دریافت کنند. در چند روز گذشته با استفاده از هشتگ «StopRemovingIranianApps» در توییتر، کاربران ایرانی موفق به آغاز کمپینی مجازی شده‌اند که توجه‌ رسانه‌های سراسر جهان را - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نمک آبرود استان مازندران - جلب کرده است.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نمک آبرود استان مازندران

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نمک آبرود استان مازندران

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نمک آبرود استان مازندران

اما روز پنج‌شنبه، پس از - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نمک آبرود استان مازندران - حذف شدن اپلیکیشن «اسنپ» از اپ استور، موج خبری رفتار اپل با - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نمک آبرود استان مازندران - توسعه‌دهندگان ایرانی به «نیویورک‌تایمز» و بسیاری از وب‌سایت‌ها و خبرگزاری‌های دیگر از جمله واشنگتن‌پست، تک‌کرانچ، ورج، مشیبل و انگجت رسید. - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نمک آبرود استان مازندران - اپل نیز در این میان صرفاً اصل ماجرا یعنی حذف شدن اپلیکیشن‌های ایرانی را تایید کرده و به هیچ‌یک از رسانه‌ها پاسخی دقیقی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نمک آبرود استان مازندران - در خصوص علت حذف شدن اپ‌ها نداده است.

در این میان «محمدجواد آذری جهرمی»، وزیر - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نمک آبرود استان مازندران - ارتباطات - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نمک آبرود استان مازندران - دولت دوازدهم هم که روز پنج شنبه از پیگیری حقوقی این مسئله خبر داده بود، دیروز به جمع کاربرانی که با هشتگ «StopRemovingIranianApps» توییت می‌کردند پیوست و در توییت خود که به زبان انگلیسی ارسال شده، نوشت:

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نمک آبرود استان مازندران
فناوری اطلاعات باید برای بهتر و راحت‌تر شدن زندگی انسان مورد استفاده قرار گیرد، نه به عنوان ابزاری برای تبعیض قائل شدن میان کشورها.

بیشتر - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر نمک آبرود استان مازندران - کاربران ایرانی از زمان آغاز این کمپین مجازی، تلاش کردند با زبان انگلیسی در این رابطه توییت کنند و صدای مخالفت خود با سیاست‌های اخیر اپل را به این شکل به گوش رسانه‌های جهانی برسانند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone