🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  3. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  4. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  5. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42891.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

مدیر بخش موبایل سامسونگ از علت کاهش ظرفیت باتری در گلکسی نوت 8 می گوید

همان طور که احتمالاً می دانید در گلکسی نوت 8 از یک باتری 3300 میلی آمپری استفاده شده که نسبت به ظرفیت 3500 میلی آمپری باتری گلکسی نوت 7، با کاهش رو به رو بوده ...

همان طور که احتمالاً می دانید در گلکسی نوت 8 از یک باتری 3300 میلی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - آمپری استفاده شده که نسبت به ظرفیت 3500 میلی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - آمپری باتری گلکسی نوت 7، با کاهش رو به رو بوده است.

حال «کوه دونگ جین» پس از آغاز پیش فروش جدیدترین فبلت خانواده نوت 8، در جمع خبرنگاران - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - حاضر شده و به سؤالات آنها - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - پیرامون دستگاه جدید پاسخ داده است. آقای کوه در میان صحبت های خود، - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - به علت استفاده از یک باتری با ظرفیت کمتر - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نسبت به نسل قبل نیز - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - اشاره کرد و گفت:

دلایل زیادی برای کاهش ظرفیت باتری وجود دارد که یکی از مهمترین موارد، بهره گیری از چیپست 10 نانومتری - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - جدیدی است که کارایی دستگاه را تا 30 درصد بهبود می دهد. همچنین کاربران می توانند از طریق تنظیم باتری با توجه به الگوی استفاده خود از تلفن، کارایی کلی آن را نیز افزایش دهند.

من حالا می توانم ایمنی باتری را تضمین کنم؛ نوت 8 پس از 2 سال استفاده - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نیز همچنان بیش از 95 درصد از ظرفیت باتری خود را حفظ خواهد کرد.

کاهش 200 میلی آمپری ظرفیت موجب تضمین ایمنی و افزایش عمر مفید باتری شده است

البته باید توجه داشت که بنا بر آمارهای رسمی سامسونگ درباره عملکرد باتری، نوت 8 در زمینه پخش ویدیو و مرور اینترنت روی شبکه LTE اندکی از نوت 7 ضعیف تر عمل می کند اما تضمین ایمنی و افزایش عمر مفید آن، مواردی هستند که کاهش 200 میلی آمپری ظرفیت باتری را در گلکسی نوت 8 توجیه می کنند.

لازم به ذکر است که کوه دونگ جین پیش بینی کرده میزان فروش نوت 8، از کل فروش موبایل موفق نوت 5 در حدود 11 میلیون نسخه بیشتر خواهد بود که با پیش - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - بینی تحلیل - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - گر معروف «مینگ چی کو» مبنی بر فروش 11 تا 14 میلیون واحد نوت 8 فقط - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تربت حیدریه استان خراسان - در سال جاری، در یک راستا قرار دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone