🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  2. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  3. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42897.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

هفت سنگ؛ موتورسواران به آسفالت آمدند

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - دانیم، چون - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - برای حباب خود هستید، در - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Radiation City

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

  • ناشر: Atypical Games
  • قیمت: 4.99 دلار
  • پلتفرم: iOS
  • بازی آفلاین است

چند وقت پیش پیرامون بازی هایی نوشتیم که می توانستند یک تجربه شبه کنسولی به بازیکن ها هدیه بدهند، Radiation - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - City یکی از آن ها است. استودیوی Atypical Games که با Radiation Island توانست یک تجربه موبایلی از عنوان معروف - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - و آخرالزمانی S.T.A.L.K.E.R. را به وجود بیاورد حالا با ادامه این اپلیکیشن به نام Radiation City سعی کرده تا موفقیت هایش را ادامه دهد.

همانند گذشته با ترکیب سبک های اکشن و Survival رو به رو هستیم. یعنی نه تنها باید فکر خوراک شخصیت داستان بوده و با ترکیب چند آیتم - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - گوناگون وسیله هایی که لازم دارید را بسازید بلکه مجبورید با دشمنان تان که عمدتا موجودات آلوده شده هستند بجنگید. از دیدگاه داستانی هم با توجه به اطلاعات به دست آمده، شما باید به جستجوی کسی که دوستش دارید بروید.

Radiation Island که ابتدا سال 2015 برای iOS منتشر شد و اواخر 2016 به - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - اندروید آمد، به علت شباهت هایش با عناوین کنسولی، گرافیک زیبا و گیم پلی جذاب خود با استقبال خوبی مواجه شد. مهمترین دلیل عرضه دیرهنگام بازی برای اندروید این بود که سازنده اعتقاد داشت کاربران اندروید پولی برای برنامه ها نمی دهند. امیدوارم این دفعه چنین وقفه ای را با Radiation City شاهد نباشیم. چون اسکرین شات ها و تریلرهای بازی واقعا وسوسه کننده هستند.

The Girl Who Sold the World

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

  • ناشر: Lyorah Studios
  • قیمت: 2.99 دلار
  • پلتفرم: iOS و اندروید
  • بازی آفلاین است

لقب عجیب ترین بازی هفته را هم باید به The Girl Who Sold the World بدهیم که نامش بی شباهت به آهنگ معروف گروه نیروانا نیست. ساخته Lyorah Studios از آن دیدگاه عجیب است که توسعه دهنده چای پرداخت به یک گرافیک زیبا یا حتی گیم پلی تعاملی، با استفاده از صوت و صداها سعی کرده بازیکن ها را به یک ماجراجویی بفرستد. ایده جدیدی نیست و قبلا بازی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - هایی زیادی از المان «صدا» برای افزایش جذابیت مکانیزم های خود کمک گرفته اند.

ولی وقتی که این - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ویژگی با یک داستان جذاب ترکیب می شود همه چیز تغییر می کند. The Girl Who Sold the World عنوانی داستانی مبتنی بر صداها بوده و در طول بازی با فایل های صوتی، متن هایی که می خوانید و البته انتخاب هایی که دارید باید سرنوشت کاراکترهای بازی را مشخص کنید. به کسانی که از - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - SIM - Sara is - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - Missing یا A Normal Lost Phone لذت بردند پیشنهاد می کنیم این تجربه متفاوت را از دست ندهند.

Flow Free: Warps

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

  • ناشر: Big Duck Games
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • پلتفرم: iOS و اندروید
  • بازی آفلاین است

نام Flow Free برای علاقه مندان به بازی های ساده و اعتیادآور چندان غریبه نیست. موفقیت تنها - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - به معنای ایده های پیچیده نبوده و Flow Free از آن دست عناوینی به حساب می آید که با ایده های ساده و خلاقانه خود می تواند این جمله را اثبات کند. در Flow Free تنها یک هدف داشتید؛ نقطه های رنگی را با خطوطی به یکدیگر وصل کنید و مراقب باشید خط ها به هم برخورد نکنند.

همین! یک ایده ساده که با معماهای گوناگون توانست رنگ جذابیت به خودش بگیرد. به تازگی قسمت جدید این عنوان با نام Flow - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - Free: Warps انتشار یافته و با وجود شباهت های - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - زیادش به نسخه های پیشین موفق شده نقدهای مثبتی از - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - سوی بازیکن ها دریافت کند. بنابراین برای علاقه مندان به عناوین ساده و اعتیادآور، جدیدتری ساخته استودیوی Big Duck Games با بیش از 2000 پازل می تواند بهترین گزینه لیست باشد.

Asphalt - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - 8: Airborne

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

  • ناشر: Gameloft
  • قیمت: رایگان - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - با پرداخت درون برنامه ای
  • پلتفرم: iOS، اندروید و ویندوز فون
  • بازی آنلاین و آفلاین است.

با وجود اینکه سابقه نداشته در هفت سنگ دست به معرفی یک آپدیت بزنیم ولی بروزرسانی جدید آسفالت 8 تمام معادلات را به هم زد. به کمک - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - این آپدیت، موتورها هم به بازی اضافه شده و حالا با این وسیله ها می توانید به رقابت با یکدیگر بپردازید. با این بروزرسانی اگر شک داشتید که آسفالت 8 بهترین عنوان - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ریسینگ اسمارت فون ها است، حالا دیگر باید به یقین رسیده باشید. جالب اینجاست بدانید آسفالت 8 تقریبا چهار سال پیش عرضه شد و با این وجود گیم لافت همچنان با آپدیت های فراوان عنوانش را بهبود می بخشد.

Mushroom Wars 2

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

  • ناشر: Zillion Whales
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • پلتفرم: iOS و اندروید
  • بازی آنلاین و - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - آفلاین است

در هفت سنگ این هفته علاقه مندان به بازی های استراتژی را هم فراموش نکرده ایم؛ بعد از نزدیک به یک سال که عرضه Mushroom Wars 2 برای آی دوایس ها می گذشت، سرانجام پس از مدت ها ورژن اندروید این عنوان تحسین شده به انتشار رسید تا - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بازیکنان - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - طعم - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - جنگ های قارچی را حالا روی دیوایس های اندرویدی خود بچشند. با وجود اینکه هسته اصلی گیم پلی ساخته Zillion Whales مشابه بقیه عناوین استراتژی است و باید با ساخت سربازان یا ساختمان های گوناگون دشمنان را شکست دهید ولی برخلاف بقیه بازی های این سبک، محیط ها در Mushroom Wars 2 کوچک بوده و بنابراین مبارزات به مراتب کوتاه هستند.

Sniper Vs Thieves

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

  • ناشر: PlayStack Ltd
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • پلتفرم: iOS و اندروید
  • بازی آنلاین است

قبلا دست به معرفی Sniper Vs Thieves زده بودیم و علت اینکه برای دفعه دوم این اپلیکیشن را میبینید، عرضه - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - جهانی ساخته PlayStack Ltd است. عنوانی که نزدیک به یک سال در مرحله ارلی اکسس به سر می برد و بعد از آپدیت های مختلف سرانجام توسعه دهنده تصمیم گرفت عنوانش را برای بقیه منطقه - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ها منتشر کند. در - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - Sniper Vs Thieves می توانید نقش دزدها را داشته و بانک بزنید یا با استفاده از تک تیراندازها، نگذارید همین خلافکاران به دارایی های شما دست بزنند. اگر دل تان برای یک بازی شوتر جذاب تنگ شده، ساخته PlayStack Ltd می تواند سرگرم تان کند.

Battlejack

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

  • ناشر: NEXON
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • پلتفرم: iOS و اندروید
  • بازی آنلاین است.

احتمالا با تماشای اسکرین شات بالا آهی از - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - سینه بیرون داده اید و - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - با خود گفته اید Battlejack مشابه بقیه بازی های کارتی این روزهای صنعت گیمینگ که تعدادشان هم روز به روز در حال افزایش است. شاید بازی شباهت های زیادی به عناوین این سبک داشته باشد - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ولی NEXON، ناشر Titanfall Assult، با - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - تجربه های - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - زیادش توانسته از قالب همین کلیشه ها یک تجربه جذاب به بازیکن ها هدیه بدهد. در اینجا شما با استفاده از کارت هایی که دارید باید - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - به رقابت با بقیه دشمنان رفته و مبارزین تان را به جنگ با آن ها بفرستید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone