🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  3. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  4. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  5. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42889.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

ایلان ماسک در حالی وعده ناوبری کامل خودکار داده که مهندسان تسلا از امنیت آن مطمئن نیستند

وقتی ایلان ماسک طی پاییز گذشته اعلام کرد که اتومبیل های تسلا قادر به «ناوبری کامل خودکار» خواهند بود، مهندسانی که روی این قابلیت کار می کردند اعتقاد داشتند سیستم اتوپایلوت، هنوز برای کنترل کامل ...

وقتی ایلان ماسک طی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - پاییز گذشته اعلام کرد که اتومبیل های تسلا قادر به «ناوبری کامل خودکار» خواهند بود، مهندسانی که روی این قابلیت کار می کردند اعتقاد داشتند سیستم اتوپایلوت، هنوز برای کنترل کامل و امن یک اتومبیل آماده نیست.

ظاهراً یکی از اصلی ترین دلایل بروز این مشکل، چگونگی تبلیغ قابلیت ناوبری خودکار از سوی ماسک بوده است. استفاده از عبارت «ناوبری کامل خودکار» برای توصیف اتوپایلوت -عبارتی که به هنگام سفارش اتومبیل از طریق وب سایت رسمی تسلا هم به چشم می خورد- سبب شده تا برخی از کارمندان - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - تسلا، مانند استرلینگ اندرسون از تیم مهندسی ناوبری خودکار جدا شوند. اندرسون دو ماه بعد به صورت کامل از شرکت خارج شد و تسلا به خاطر نقض تعهدات کاری، از وی شکایت کرد.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

یک سال پیش از این، مهندس ارشد تسلا پیش از آغاز به کار ابتدایی این قابلیت، هشدار داد که ناوبری خودکار هنوز آماده نیست. ایوان ناکانو، مهندس ارشد معماری و طراحی سیستم در آن زمان، در نامه - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ای نوشت که تصمیمات مربوط به قابلیت ناوبری خودکار، جان مصرف کنندگان را به خطر می اندازد.

وقتی از تسلا خواسته شد تا درباره وضعیت توسعه سیستم ناوبری خودکار بیانیه ای صادر کند، یکی از سخنگویان این کمپانی، خبرنگاران را به وب سایت تسلا ارجاع داد که در توضیحات مربوط به ناوبری خودکار نوشته این قابلیت به نرم افزاری - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - معتبر و تاییدیه رگولاتوری ها متکی است.

اگر به یاد داشته باشید، - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - در میان این کشمکش ها، یک راننده نیز برای نخستین بار هنگام استفاده از ناوبری - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - خودکار جان خود را از دست داد. جاشوا براون 40 ساله، مشغول رانندگی آزمایشی با اتومبیل Model S بود که در بزرگاه فلوریدا، با یک تریلی 18 چرخ تصادف کرد و در جا فوت کرد. در ماه ژانویه امسال اما، وزارت ملی امنیت بزرگراه های آمریکا در - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - بررسی خود هیچ نقصی در سیستم ناوبری خودکار نیافت و مدعی شد این قابلیت، نرخ تصادفات را - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - تا 40 درصد کاهش می دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone