🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  2. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  3. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  4. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  5. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42888.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

تقویت احتمال عرضه آیفون 8 اپل با قیمت ۹۹۹ دلاری

تمام شواهد دال بر آن است که آیفون 8 نه تنها یکی از انقلابی ترین آیفون های اپل در چند سال اخیر خواهد بود، بلکه لقب گران ترین آیفون تاریخ را نیز به خود اختصاص ...

تمام شواهد دال بر آن است که آیفون 8 نه تنها یکی از انقلابی ترین آیفون های اپل در چند سال اخیر خواهد بود، بلکه لقب گران ترین آیفون تاریخ را نیز به خود اختصاص خواهد داد. منبعی تازه به روزنامه نیویورک - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - تایمز خبر داده که این موبایل هوشمند به طور قطع با قیمت - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ۹۹۹ دلاری روانه بازار خواهد شد.

شاید گرانی بیش از اندازه آیفون 8 برای مدیریت میزان تقاضای آن باشد

این بدان معنیست که آیفون 8 نسبت به مدل استاندارد آیفون های موجود در بازار حدود ۳۵۰ دلار گران تر خواهد بود. انتظار می رود که کمپانی اپل در ماه آینده میلادی از سه آیفون جدید رونمایی کند. دو نسخه - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ارتقا یافته از آیفون 7 و البته آیفون 8 به همراه طراحی کاملاً متفاوت و نمایشگر بدون حاشیه از نوع OLED.

قیمت حدود ۱۰۰۰ دلاری این محصول - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - پیش از این نیز پیش بینی شده بود. دو دلیل برای تعیین چنین قیمتی ذکر شده است. اول این که این محصول با توجه به تغییرات نسبتاً گسترده اش می بایست فاصله قیمتی معناداری با آیفون 7 پلاس فعلی با برچسب ۷۶۹ دلاری داشته باشد.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

دلیل دوم نیز مربوط به محدودیت ظرفیت تولید موبایل مذکور می شود. به نظر می رسد اپل می خواد قیمت بالای این موبایل مانع از استقبال بیش از اندازه به آن شود تا از این - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - طریق - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - بتواند در ابتدای امر عرضه و تقاضا - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - را با یکدیگر هماهنگ نماید.

منبع روزنامه نیویورک تایمز همچنین شنیده های قبلی در خصوص قابلیت های تازه آیفون جدید از - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - جمله سامانه تشخیص - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - چهره سه بعدی و همچنین شارژ بی سیم را تایید می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone