🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  2. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  3. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  5. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42894.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

اسپیس اکس برای نهمین بار طی امسال، موشک فالکون 9 خود را با موفقیت فرود آورد

اسپیس اکس حدوداً یک هفته بعد از آخرین پرتاب خود، روز گذشته پرتاب موشک دیگری را از کالیفرنیا به انجام رساند. موشک فالکون 9 اسپیس اکس، این بار به درخواست سازمان فضایی کشور تایوان، به ...

اسپیس اکس حدوداً یک - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - هفته بعد از آخرین پرتاب خود، روز گذشته پرتاب موشک دیگری را از کالیفرنیا به انجام رساند. موشک فالکون 9 اسپیس اکس، این بار به درخواست سازمان فضایی کشور تایوان، به ماهواره رصد زمین FORMOST-5 در مدار سیاره ما فرستاده شد و موشک 10 دقیقه پس از پرتاب، یک بار دیگر فرودی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - شکوهمند روی یکی از کشتی های اسپیس اکس در اقیانوس آرام داشت.

با پرتاب روز گذشته، به نظر می رسد که اسپیس اکس به تحقق برنامه ریزی های خود نزدیک تر می شود. اوایل امسال، کمپانی فضایی ایلان ماسک وعده داده بود که از ماه مه، به صورت منظم هر دو هفته یکبار موشک - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - هایش را به - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - فضا می فرستد. با این همه، تعمیرات - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - سکوی پرتاب فلوریدا در ماه جولای، سبب شد تا وقفه ای کوتاه در فعالیت های اسپیس اکس به وجود آید.

اما با این همه، اسپیس اکس تا به این لحظه 11 ماموریت موفق آمیز در سال 2017 داشته است و تا پیش از این، بیشترین تعداد ماموریت های اسپیس اکس در بازه زمانی یک ساله، 8 پرتاب بود. در حالی که روز به روز پرتاب ها و فرودهای موفقیت آمیز بیشتری از سوی اسپیس اکس انجام می شود، بعید به نظر می رسد که این کمپانی در آینده نزدیک یکی از موشک های فالکون 9 خود را از دست بدهد.

پرتاب روز گذشته کمپانی ماسک، شاید در ظاهر تفاوتی با سایر ماموریت - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - های قبلی نداشته باشد، اما فالکون 9 این بار محموله ای خاص را حمل می کرد؛ زیرا FORMOST-5 نخستین ماهواره ای است که به صورت انحصاری در خاک تایوان طراحی و ساخته شده. این ماهواره قرار است در مدار خورشیدآهنگ قرار گیرد - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - و در اوقات مشخصی از هر روز، از نقاط یکسانی عبور می کند.

با قرارگیری در این مدار، ماهواره تایوانی می تواند اطلاعات و تصاویری از سطح زمین جمع آوری کند که برای شناسایی بلایای طبیعی، نظارت بر محیط زیست و کمک به امنیت ملی تایوان مورد استفاده قرار می گیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone