🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایر در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایر در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  2. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  3. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  4. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  5. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26765.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

کارت گرافیک‌های Xe اینتل با قیمت 200 دلار عرضه خواهند شد

با نزدیک شدن به تاریخ معرفی سری کارت گرافیک Xe اینتل که برای سال 2020 برنامه‌ریزی شده، جزئیات جدیدتری از این سری افشا می‌شود که آخرین آن‌ها به قیمت اقتصادی این کارت‌ها اشاره دارد. بر ...

با نزدیک شدن به تاریخ معرفی سری کارت گرافیک Xe اینتل که برای سال 2020 برنامه‌ریزی شده، جزئیات جدیدتری از این سری افشا می‌شود که آخرین آن‌ها به قیمت اقتصادی این کارت‌ها اشاره دارد.

بر اساس صحبت‌های «راجا کدوری» نایب رئیس بخش معماری سخت‌افزار اینتل، کارت‌های گرافیک اینتل قرار است با - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر پل سفید استان مازندران - قیمتی در حدود 200 دلار عرضه شوند. این قیمت با حدس و گمان‌های قبلی پیرامون این کارت‌های گرافیک همخوانی دارد. شایعات قبلی حاکی از این بودند که سری Xe بیشتر برای کاربرد دیتا سنترها و هنرمندان هنرهای دیجیتال معرفی شده و برای گیمرها کمتر کاربرد خواهد داشت.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر پل سفید استان مازندران

البته که شروع از محدوده پایین هرم کاربران و هدف گرفتن چنین - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر پل سفید استان مازندران - جامعه آماری به خودی خود - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر پل سفید استان مازندران - استراتژی عجیبی نیست اما چنین قیمت گذاری با درنظر گرفتن صحبت‌های دیگر کدوری در این مصاحبه می‌تواند کمی تعجب برانگیز باشد. او در این مصاحبه اشاره کرده که این چیپ‌ها به - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر پل سفید استان مازندران - مموری‌های پهن‌باند (HBM) مجهز شده‌اند که در مقایسه با مموری‌های GDDR6 گرانتر تمام می‌شوند.

البته هنوز مشخص نیست - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر پل سفید استان مازندران - که آیا تمام GPUهای Xe از مموری‌های HBM بهره‌مند می‌شوند یا فقط مدل‌هایی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر پل سفید استان مازندران - که برای کاربرد دیتاسنترها مورد در نظر گرفته شده‌اند از آن استفاده خواهند کرد اما به هر حال، در هر - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر پل سفید استان مازندران - دو حالت اینکه بتوان هر مقداری از مموری‌های HBM را با محدوده قیمت 200 دلار عرضه کرد به خودی خود شگفت انگیز خواهد بود.

علاوه بر این احتمال اینکه اینتل از ابتدا قابلیت ردیابی پرتو (ray tracing) را در این - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر پل سفید استان مازندران - سری به کار ببرد وجود دارد که در این صورت باز هم در چنین محدود قیمتی، کار - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر پل سفید استان مازندران - بسیار بزرگی به شمار - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر پل سفید استان مازندران - می‌رود. به ویژه این مساله می‌تواند برتری اینتل را در مقابل انویدیا به همراه داشته باشد، چرا که این شرکت فعلا با سکوت AMD در مقابل به کارگیری این تکنولوژی مواجه شده است.

به - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر پل سفید استان مازندران - هرحال باید تا زمانی که سری کارت گرافیک Xe اینتل به صورت رسمی معرفی و از جزئیات و مشخصات فنی آن رونمایی شود صبر کنیم تا استراتژی اینتل در مورد قیمت گذاری محصول جدیدش مشخص شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone