🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نوشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: آی سی و پردازشگر در فلت قرار می گیرند و این قطعات در کنار هم برای وضوح تصاویر بسیار مهم می باشد.
  2. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
  4. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
  5. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23233.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی می میکس آلفا با طراحی عجیب و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی رونمایی شد

شیائومی در ادامه رویداد امروز از موبایل منحصر به فرد می میکس آلفا با طراحی فوق العاده خاص و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی رونمایی کرد که در دنیای موبایل بی سابقه است. نمایشگر می میکس آلفا ...

شیائومی در ادامه رویداد امروز از موبایل منحصر به فرد می میکس آلفا با طراحی فوق العاده خاص و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی رونمایی کرد که در دنیای موبایل بی سابقه است.

نمایشگر می میکس آلفا از کناره های گوشی به سمت پنل عقب کشیده شده و تنها مانع پیوستن دو لبه به هم نواری است که دوربین سه گانه در آن جای گرفته است. این پیکربندی خاص باعث شده نسبت تصویر به بدنه، آنطور که شیائومی می گوید به ۱۸۰ درصد برسید؛ تقریبا دو برابر بهترین پرچمدارهای کنونی دنیای موبایل. اطلاعات روی نوار فوقانی گوشی های معمولی از جمله ساعت، سطح شارژ و غیره روی لبه کناری - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نوشهر استان مازندران - می میکس - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نوشهر استان مازندران - آلفا به تصویر کشیده می شوند.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نوشهر استان مازندران

می میکس آلفا علاوه بر طراحی منحصر به فرد به قدرتمندترین سخت افزارها نیز مجهز شده که شامل چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس، - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نوشهر استان مازندران - ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نوشهر استان مازندران - حافظه داخلی UFS3.0 می شود. تامین شارژ این غول - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نوشهر استان مازندران - بر عهده باتری ۴۰۵۰ میلی آمپر ساعتی گذاشته شده که با شارژ سریع ۴۰ واتی سازگاری دارد.

شیائومی بزرگترین چالش در طراحی نمایشگرهای بدون حاشیه را نحوه تعبیه دوربین سلفی عنوان - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نوشهر استان مازندران - کرده؛ اما در می میکس آلفا اساسا نیازی به دوربین سلفی نیست چون - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نوشهر استان مازندران - ماژول اصلی این نقش را هم به خوبی ایفا می کند.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نوشهر استان مازندران

کمپانی چینی برای جلوگیری از واکنش - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نوشهر استان مازندران - صفحه تاچ به لمس های تصادفی و ناخواسته سیستمی متشکل از الگوریتم های هوش مصنوعی و حسگرها را توسعه داده است. کلیدهای کنترل صدا هم نرم افزاری شده - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نوشهر استان مازندران - اند اما یک موتور هپتیک حین تغییر صدا بازخوردی لمسی ایجاد می کند.

مهمترین ویژگی این - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نوشهر استان مازندران - موبایل سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با ابعاد ۱/۱.۳۳ اینچی و قابلیت ثبت تصاویر ۱۲۰۳۲ در ۹۰۲۴ پیکسلی است که برای نخستین بار به دنیای موبایل راه پیدا کرده است. این سنسور پشت لنزی با ضریب اف ۱.۶۹ قرار گرفته و در کنار آن دوربین های ۲۰ مگاپیکسلی الترا واید با اپرچر f/2.2 و ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2 قرار دارند.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نوشهر استان مازندران

در فریم دستگاه از آلیاژ تیتانیوم استفاده شده که مقاومت بالایی دارد و در صنایع فضایی هم به - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر نوشهر استان مازندران - کار برده می شود. در نوار پنل پشتی هم از سرامیک استفاده شده است.

می میکس آلفا برای خریداران علاقمند ۲۸۰۰ دلار آب می خورد؛ بهایی که کمتر کاربری از پس پرداخت آن برمی آید و به همین خاطر شیائومی محصول خاصش را به صورت محدود تولید خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone