تعمیرات یخچال زیمنس در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  2. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  3. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  4. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  5. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10407.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

یک ارائه‌دهنده اینترنت کره‌ای از نتفلیکس بخاطر ترافیک سریال «بازی مرکب» شکایت کرد

سرویس‌دهنده اینترنت کره‌ای SK Broadband از نتفلیکس بابت افزایش چشمگیر ترافیک شبکه شکایت کرد. این سرویس‌دهنده مدعی است مدیریت و نگهداری از شبکه به دنبال رشد ناگهانی شمار مشترکان نتفلیکس بخاطر سریال‌های مثل سریال «بازی ...

سرویس‌دهنده اینترنت کره‌ای SK Broadband از نتفلیکس بابت افزایش چشمگیر ترافیک شبکه شکایت کرد. این سرویس‌دهنده مدعی است مدیریت و نگهداری از شبکه به دنبال رشد ناگهانی شمار مشترکان نتفلیکس بخاطر سریال‌های مثل سریال «بازی مرکب» (Squid Game)، هزینه‌های بیشتری را به آن‌ها متحمل کرده است.

به گزارش رویترز، دادگاهی در سئول به تازگی گفته نتفلیکس باید به شکلی معقولانه هزینه استفاده سنگین از شبکه را برای این سرویس‌دهنده اینترنت جبران کند. گروهی از قانون‌گذاران کره‌ای هم اخیرا از شرکت‌های ارائه‌دهنده محتوایی انتقاد کرده بودند که علی‌رغم مصرف ترافیک بالا، هزینه‌ای برای استفاده از شبکه نمی‌پردازند.

نتفلیکس می‌گوید ادعای SK Broadband را بررسی می‌کند و به دنبال گفتگو با این شرکت خواهد بود تا روشی برای حل مشکل پیدا کند و کاربران تحت تاثیر این اتفاقات قرار نگیرند. محبوبیت سریال جدید بازی مرکب و سایر برنامه‌های این شبکه موجب شد نتفلیکس پس از یوتیوب - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر چالوس استان مازندران - بیشترین مصرف ترافیک را - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر چالوس استان مازندران - در کره جنوبی داشته باشد.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر چالوس استان مازندران

نتفلیکس و یوتیوب تنها شرکت‌هایی هستند که بابت ترافیک - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر چالوس استان مازندران - بالای خود هزینه نمی‌دهند، در حالی که بسیاری از شرکت‌های بزرگ از جمله اپل، آمازون و فیسبوک هزینه استفاده از شبکه را پرداخت می‌کنند. ترافیک نتفلیکس روی شبکه SK Broadband از ماه مه ۲۰۱۸ تاکنون ۲۴ برابر شده است. - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر چالوس استان مازندران - SK می‌گوید این شرکت در ماه سپتامبر در هر ثانیه ۱.۲ تریلیون بیت داده را از نتفلیکس پردازش کرده است.

شرکت SK Broadband از نتفلیکس خواسته بابت استفاده از سرویس ویژه این شرکت که از سال ۲۰۱۸ در اختیار نتفلیکس قرار گرفته و - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر چالوس استان مازندران - حجم بیشتری از اطلاعات و محتواهای باکیفیت را به دست کاربران ژاپن و هنگ کنگ می‌رساند، هزینه بپردازد.

از آن سو، نتفلیکس هم - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر چالوس استان مازندران - شکایتی تنظیم کرده تا مشخص شود که آن‌ها باید بابت استفاده - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر چالوس استان مازندران - از شبکه SK هزینه‌ای پرداخت می‌کردند یا نه. این شرکت می‌گوید مسئولیت نتفلیکس با تولید محتوا و انتشار آن به پایان می‌رسد. منتها دادگاه منطقه‌ای سئول در ماه ژوئن علیه نتفلیکس رای داد و - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر چالوس استان مازندران - گفت ارائه خدمات از - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر چالوس استان مازندران - سوی SK هزینه‌بر است و نتفلیکس هم باید این هزینه‌ها را جبران کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone