🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی بوش در شهر کمیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی بوش در شهر کمیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه لوله تلسکوپی چیست و چ کاربردی دارد؟
    پاسخ: لوله فلزی که به خرطومی متصل میشود برای بهتر کار کردن جاروبرقی نیاز است.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی جاروبرقی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی جاروبرقی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد جاروبرقی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  4. سوال: وظیفه موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایجاد مکش و کارکردن جاروبرقی به موتور وابسته است.
  5. سوال: علل سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور جاروبرقی میتوان به نوسانات برقی و مکش آب یا رطئوبت در جاروبرقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11663.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

هواوی نیز روی توسعه موبایلی با دوربین سلفی زیر نمایشگر کار می‌کند

به نظر می‌رسد پس از شرکت‌های تولیدکننده مختلفی مانند شیائومی، هواوی نیز قصد دارد در گوشی‌های آینده خود از فناوری دوربین سلفی زیر نمایشگر استفاده کند. در حال حاضر ZTE اولین شرکتی است که دستگاهی ...

به نظر می‌رسد پس از شرکت‌های تولیدکننده مختلفی مانند شیائومی، هواوی نیز قصد دارد در گوشی‌های آینده خود از فناوری دوربین سلفی زیر نمایشگر استفاده کند.

در حال حاضر ZTE اولین شرکتی است که دستگاهی با استفاده از فناوری دوربین سلفی زیر نمایشگر به بازار عرضه کرده است و هم اکنون در - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر کمیجان استان مرکزی - حال تولید نسل دوم فناوری خود است که از تراکم پیکسلی دو برابر بیشتر از نسل قبل بهره می‌برد. انتظار می‌رود گوشی «سامسونگ گلکسی فولد۳» نیز از این فناوری بهره ببرد و اوپو و شیائومی نیز در حال کار روی گوشی‌های جدیدی با استفاده از این فناوری هستند. اکنون به نظر می‌رسد هواوی نیز در حال توسعه گوشی جدیدی با استفاده از این فناوری است.

تعمیرات جارو برقی بوش در شهر کمیجان استان مرکزی

مستندات رسمی پتنت جدید هواوی به همراه تصاویر آن توسط LetsGoDigital به اشتراک گذاشته شده که طراحی گوشی - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر کمیجان استان مرکزی - هواوی با استفاده از دوربین زیر نمایشگر را نشان می‌دهد.

براساس مستندات - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر کمیجان استان مرکزی - منتشر شده، این گوشی هواوی احتمالا میان‌رده خواهد بود و ظاهرا ماژول دوربین و طراحی کلی آن شباهت زیادی به گوشی «آنر X۲۰ SE» دارد. اما باید توجه کرد که تصاویر ارائه شده در پتنت‌ها به هیچ وجه طراحی نهایی یک محصول را نشان نمی‌دهند، بنابراین طراحی گوشی آینده هواوی با استفاده از فناوری دوربین سلفی زیر نمایشگر ممکن است تفاوت زیادی با محصول - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر کمیجان استان مرکزی - نهایی ممکن است داشته باشد.

با این حال در قسمت جلویی این دستگاه، نمایشگر بزرگی با لبه‌های خمیده و بدون روزنه مخصوص دوربین سلفی دیده می‌شود. روی پنل پشتی گوشی نیز ماژول دوربین سه‌گانه دیده می‌شود که البته سنسورها در یکی از گوشی‌ها در وسط ماژول و در گوشی دیگر به شکل عجیب و ناموزونی در سمت چپ قرار گرفته‌اند. در اطراف آن نیز دکمه‌های تنظیم صدا و پاور دیده می‌شود و به نظر می‌رسد سنسور اثر انگشت روی دکمه پاور قرار گرفته باشد.

پتنت جدید هواوی در اداره ملی مالکیت معنوی چین (CNIPA) ثبت شده است که این موضوع تعجب‌آور نیست، زیرا این روزها با وجود تحریم‌ها و ممنوعیت‌های اعمال شده، چین تنها بازار موجود محصولات این شرکت را تشکیل می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone