تعمیرات یخچال الجی در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  2. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  5. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10405.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بازی Indies’ Lies‏؛ بهترین بازی روگ لایک برای تازه‌کارها

با اینکه امسال امیدهای زیادی به بازی‌های مستقل بسته شده، اما نامی از این بازی‌ها در بین عناوین معروف به چشم نمی‌خورد. اما به نظر می‌رسد که بازی Indies' Lies آمده تا این معادله را ...

با اینکه امسال - تعمیرات یخچال الجی در شهر سرخرود استان مازندران - امیدهای زیادی به بازی‌های مستقل بسته شده، اما نامی از این بازی‌ها در بین عناوین معروف به چشم - تعمیرات یخچال الجی در شهر سرخرود استان مازندران - نمی‌خورد. اما به نظر می‌رسد که بازی Indies' Lies آمده تا این معادله را برهم بزند و نام یک بازی مستقل را هم در بین بهترین بازی‌های امسال جا دهد.

بازی‌سازان Playbest Games فعالیت خودشان را با بازی Indies' Lies آغاز کرده‌اند که یک بازی کارتی و روگ‌لایک است و بر طبق گفته سازندگانش، از بازی Slay the Spire الهام گرفته شده. بنابراین اگر از Slay the Spire خوشتان می‌آید، احتمالا از این بازی هم لذت خواهید برد.

تعمیرات یخچال الجی در شهر سرخرود استان مازندران

داستان بازی Indies' Lies کاملا فانتزی است و بازیکنان باید انتظار روایتی پر از جادو و موجودات جادویی را داشته باشند که - تعمیرات یخچال الجی در شهر سرخرود استان مازندران - کمی خون و خون‌ریزی هم چاشنی آن شده. کاراکترهای مختلف و متنوعی در بازی وجود دارند که هریک توانایی‌های منحصر به فردی را به زمین - تعمیرات یخچال الجی در شهر سرخرود استان مازندران - مبارزه می‌آورند.

محتوای روایی - تعمیرات یخچال الجی در شهر سرخرود استان مازندران - بازی در قالب مود داستانی برای هر - تعمیرات یخچال الجی در شهر سرخرود استان مازندران - کاراکتر - تعمیرات یخچال الجی در شهر سرخرود استان مازندران - وجود دارد اما باید اول در مودهای دیگر بازی کنید و - تعمیرات یخچال الجی در شهر سرخرود استان مازندران - امتیاز کافی را به دست بیاورید. به مرور زمان کاراکترهای بیشتری در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرند و محتوای بیشتری برای تجربه کردن خواهید داشت.

گیم‌پلی بازی Indies' Lies کارتی است و در سبک استراتژی نوبتی ساخته شده. هر بخش شامل یک نقشه‌ از مراحل مختلف است که می‌تواند کاراکتر را از چند مسیر به باس فایت برساند. شما باید با توجه به ترتیب و محتویات مراحل تصمیم بگیرید که می‌خواهید از چه مراحلی عبور کنید تا در نهایت به باس فایت - تعمیرات یخچال الجی در شهر سرخرود استان مازندران - برسید.

تعمیرات یخچال الجی در شهر سرخرود استان مازندران

هر مرحله شما را با موجودات فانتزی مختلفی روبرو می‌کند که فقط یک هدف دارند و آن کشتن شماست، بنابراین باید با انتخاب کاراکتر و کارت‌های درست تا حد ممکن از خودتان دفاع کنید و دشمن را هم از پا دربیاورید. پس از پایان هر مرحله می‌توانید انتخاب کنید که جوایزتان را به شکل کارت دریافت کنید یا سکه‌های طلا.

با استفاده از سکه‌ها می‌توانید آیتم‌های موجود در فروشگاه را بخرید اما از طرفی هم دریافت جایزه به صورت کارت، شانس - تعمیرات یخچال الجی در شهر سرخرود استان مازندران - دریافت کارت‌هایی را به شما می‌دهد که ممکن است هرگز - تعمیرات یخچال الجی در شهر سرخرود استان مازندران - در فروشگاه قابل خریدن نباشند؛ بنابراین بهتر است با توجه به مراحل پیش رو و منابعی که دارید تصمیم بگیرید.

تعمیرات یخچال الجی در شهر سرخرود استان مازندران

نکته‌ی جالب درباره بازی Indies' Lies این است که میزان سختی آن پله به پله - تعمیرات یخچال الجی در شهر سرخرود استان مازندران - و با گذر زمان زیاد می‌شود، به همین علت حتی اگر پیش از این بازی‌های این سبک را تجربه - تعمیرات یخچال الجی در شهر سرخرود استان مازندران - نکرده باشید هم می‌توانید خودتان را با روند بازی وفق دهید و کم کم به یک بازیکن حرفه‌ای تبدیل شوید که استراتژی‌های هوشمندانه‌ای - تعمیرات یخچال الجی در شهر سرخرود استان مازندران - را به کار می‌برد.

انیمیشن‌ها و کاراکترها طراحی چشم‌نواز و جذابی دارند که باعث می‌شود دو بعدی بودن فضای بازی به چشم نیاید. از طرفی هم بازی گیم‌پلی هیجان انگیز و رضایت بخشی را به نمایش می‌گذارد که ارزش - تعمیرات یخچال الجی در شهر سرخرود استان مازندران - امتحان کردن را دارد.

Indies' Lies‏

Indies' Lies‏

سازنده: Playbest Games Limited قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و - تعمیرات یخچال الجی در شهر سرخرود استان مازندران - iOS حجم: 980.8/845 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone