تعمیرات یخچال اسنوا در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  2. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  3. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  4. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  5. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10458.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

توییتر ۸۰۹ میلیون دلار به سهام‌داران خود غرامت می‌پردازد

توییتر رسما در بیانیه‌ای اعلام کرد ۸۰۹.۵ میلیون دلار بابت شکایت جمعی از سهام‌داران خود غرامت پرداخت خواهد کرد. سهام‌داران مدعی بودند که توییتر درباره میزان استفاده کاربران از این پلتفرم به آن‌ها دروغ گفته ...

توییتر رسما در بیانیه‌ای اعلام کرد ۸۰۹.۵ میلیون دلار بابت شکایت جمعی از سهام‌داران خود غرامت پرداخت خواهد کرد. سهام‌داران مدعی - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر زیراب استان مازندران - بودند که توییتر درباره میزان استفاده کاربران از این پلتفرم به آن‌ها دروغ گفته است.

این توافق حالا باید به تایید - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر زیراب استان مازندران - «جان تایگر»، قاضی منطقه‌ای اوکلند آمریکا برسد. در صورت تایید، از بررسی پرونده در دادگاه جلوگیری خواهد شد. «ریچارد کاستولو»، مدیرعامل سابق توییتر و «آنتونی - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر زیراب استان مازندران - نوتو»، مدیر ارشد مالی سابق این شرکت ضمن تایید این توافق وقوع تخلف از سوی توییتر را رد کرده‌اند.

این شرکت در بیانیه‌ای درباره این خبر گفت: «توافق پیشنهادی بدون هرگونه تصدیق، پذیرش یا کشف خطا، مسئولیت یا تخلف - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر زیراب استان مازندران - تمامی ادعاها علیه توییتر و سایر طرف‌های مدعی علیه را برطرف می‌کند.» توییتر در - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر زیراب استان مازندران - صورت تایید دادگاه این مبلغ را در سه‌ماهه چهارم امسال به صورت نقد به سهام‌داران می‌پردازد.

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر زیراب استان مازندران

سهام‌داران این شرکت مدعی‌اند - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر زیراب استان مازندران - که اعضای هیئت مدیره با انتشار - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر زیراب استان مازندران - اطلاعات نادرست سهام خود را در قیمت‌های حبابی فروختند. طبق ادعای شاکیان، مسئولان توییتر قبل از ارائه اطلاعات جدید درباره کسب و کار این - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر زیراب استان مازندران - شرکت در مجموع ۲۸۱ میلیون دلار سهم به - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر زیراب استان مازندران - فروش رساندند.

توییتر در ماه آوریل و ژوئیه ۲۰۱۵، پس از خروج کاستولو از شرکت پیش‌بینی‌های خود را نزولی کرد و گفت انتظار دارد رشد کاربران فعال این شرکت کمتر از - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر زیراب استان مازندران - انتظارات قبلی باشد. در ادامه - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر زیراب استان مازندران - قیمت سهام این کمپانی در پاییز همان سال سقوط کرد. این پرونده زیان تمام سهام‌دارانی را پوشش می‌دهد که در بازه زمانی ۶ فوریه ۲۰۱۵ تا ۲۸ ژوئیه ۲۰۱۵ سهام توییتر را خریده بودند.

طبق برنامه‌ریزی، انتخاب هیئت منصفه برای این دادگاه قرار بود در روز دوشنبه هفته جاری انجام شود، اما این امر تا اواخر ماه نوامبر به تعویق افتاد. «تار گرانبرگ»، نماینده سهام‌داران توییتر گفته بود: «برگزاری دادگاه با هیئت منصفه یکی از بهترین روش‌های مقابله با شرکت‌هایی است که از قدرتمندترین موجودیت‌های دنیا محسوب می‌شوند.»

- تعمیرات یخچال اسنوا در شهر زیراب استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone