🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی و پایان عمر موتور از مکش آن می کاهد.
  2. سوال: چرا ولوم تنظیم هوا و مکش کار نمی کند؟
    پاسخ: ولوم یا کلیدی برای تنظیم هوا و فشار جاروبرقی وجود دارد که با خرابی برد آن یا نرسیدن برق به آن کار نمی کند.
  3. سوال: جاروبرقی بیش از حد صدا دار دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل صدای بیش از حد جاروبرقی میتوان به خرابی محفظه و موتور و خرابی لوله ها اشاره کرد.
  4. سوال: نحوه مکش در جاروبرقی چگونه است؟
    پاسخ: موتور جاروبرقی با ایجاد فشار هوا باعث مکش آن می شود.
  5. سوال: خرابی دیگ جاروبرقی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و ضربه خوردن یا وجود رطوبت در جاروبرقی میتواند عامل خرابی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31241.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

چگونه مشکلات رایج اینترنت را عیب یابی کنیم؟

اگر می‌توانستیم مشکلات مربوط به اینترنت را از زندگی روزمره حذف کنیم، دنیا تبدیل به جای بهتری می‌شد. اما متاسفانه گویا قرار نیست هیچ وقت شاهد چنین چیزی باشیم و اینترنت فعلی در هر جا ...

اگر می‌توانستیم مشکلات مربوط به اینترنت را از زندگی روزمره حذف کنیم، دنیا تبدیل به جای بهتری می‌شد. - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - اما متاسفانه گویا قرار نیست هیچ وقت شاهد چنین چیزی باشیم و اینترنت فعلی در هر جا و مکانی که بخواهد برای دقایقی ما را با مشکلاتش مشغول می‌کند. به همین خاطر در این متن از روش هایی برایتان می‌گوییم که می‌توان با استفاده از آن‌ها سریع‌تر مشکلات مربوط به اینترنت را شناسایی و برطرف کرد.

به طور کلی، همیشه هم مشکل از اینترنت نیست و پیش می‌آید که به خاطر مشکلات نرم‌ افزاری یا سخت افزاری دچار افت کیفی اینترنت شویم. پس اگر به چنین مشکلاتی دچار شدید سریعا به سراغ کامپیوتر خود بروید و دلیل - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - افت کیفیت را در آن جستجو کنید.

بررسی وضعیت اتصال به مودم

دیگر همه این را می‌دانند که مودم‌ها درگاه اصلی ارتباط ما با جهان وب - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - هستند. پس بدیهی است که اگر مشکلی در ساز و کار آن‌ها پیش بیاید، دسترسی به اینترنت نیز با افت کیفیت همراه می‌شود. به همین خاطر اگر با اینترنتتان به مشکل خوردید، بررسی مودم را در - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - اولویت - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - قرار دهید.

برای شروع به سراغ آی‌پی آدرس مودمتان بروید و ببینید که عملکرد درستی از خود نشان می‌دهد یا نه. شرکت‌های تولید کننده مودم به صورت پیش فرض آی‌پی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - آدرس اغلب محصولات خود را روی 192.168.1.1 تنظیم می‌کنند.

اما ممکن است که سازنده روتر - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - شما از این قضیه پیروی نکند و یک آی‌پی آدرس متفاوت - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - برای محصولش در نظر گرفته - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - باشد. به همین خاطر برای اینکه بفهمید آی‌پی آدرس مودمتان - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - روی چه آدرسی تنظیم شده، - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - پنجره کامند پرامپت را باز کنید و به تایپ عبارت ipconfig بپردازید.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان

با این کار داده‌هایی همانند چیزی که در تصویر فوق شاهد - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - هستید در پنجره CMD ظاهر می‌شوند. در میان این اطلاعات، آدرس مقابل عبارت Default Gateway، آی‌پی آدرس روتر شما را نشان - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - می‌دهد.

البته اگر برای پیدا کردن آی‌پی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - آدرس مودمتان تلاش کردید و هیچ عددی مقابل Default Gateway به نمایش در نیامد آن وقت مشخص می‌شود - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - که میان روتر و کامپیوترتان ارتباط درستی برقرار نیست و مشکل افت کیفیت اینترنت نیز از همین جا سرچشمه می‌گیرد.

اما اگر همه چیز درست پیش رفت و مشکلی در نمایش آی‌پی آدرس مودمتان رخ نداد نوبت به این می‌رسد - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - که یک تست پینگ از دستگاه بگیرید. برای این کار کافیست در CMD عبارت ping را تایپ کنید و پس از گذاشتن یک فاصله، آی‌پی آدرس - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مودم را قرار دهید.

حالا با فشردن گزینه اینترنت عملیات تست پینگ آغاز می‌شود و می‌توانید ببینید که مودم در چه وضعیتی قرار دارد. اگر همه چیز سر جایش باشد باید شاهد نتایجی شبیه به چیزی که در تصویر زیر می‌بینید باشید.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان

اما در صورتی که Request timed out دریافت کردید دیگر شکی باقی نمی‌ماند که مشکل از مودم است و باید راهی برای برطرف کردن آن پیدا کنید.

بررسی کارت شبکه

در برخی مواقع نیز دلیل افت کیفیت اینترنت به - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - خاطر مشکلات کارت شبکه است. پس زمانی که با مشکلات شبکه رو - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - به رو شدید، عیب یابی کارت شبکه را فراموش نکنید. برای این کار روی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - استارت کلیک کنید و پس از تایپ عبارت Run اینتر را بفشارید. سپس در پنجره Run دستور devmgmt.msc را تایپ و روی OK کلیک کنید.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان

با این کار پنجره دیوایس منیجر در مقابلتان باز خواهد و حالا نوبت به این می‌رسد که - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کارت شبکه خود را میان دیوایس‌های موجود در این لیست پیدا کنید. - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - برای پیدا کردن کارت شبکه خود به سراغ دسته Network Adapters بروید و آن را گسترش دهید. حالا به دنبال - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - یک علامت تعجب زرد رنگ در کنار زیر مجموعه‌های Network Adapters بگردید.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان

اگر شاهد چنین چیزی نبودید می‌توان نتیجه گرفت که مشکلی پیش روی کارت شبکه سیستم نیست. اما در صورتی که آن علامت تعجب - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - زرد رنگ در تصویر توی ذوق می‌زد، آن - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - وقت با راست کلیک روی آن، گزینه Disable device را انتخاب کنید.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان

حالا یکی دو دقیقه منتظر بمانید و در - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - نهایت دوباره با راست کلیک روی همان - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - دیوایس گزینه Enable device را انتخاب کنید. با فعال شدن دیوایس مورد نظر اگر دیگر شاهد آن علامت تعجب نبودید، به سراغ اینترنت خود بروید و ببینید که مشکل برطرف شده یا نه. اما در صورتی که باز هم آن علامت تعجب سر جایش باقی مانده بود، آن وقت این احتمال وجود - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - دارد که با یک مشکل سخت افزاری رو به رو باشید.

البته پیش از انجام هر کاری، یک بار سیستم خود را ری‌استارت کنید و ببینید مشکل حل می‌شود یا نه. اما اگر پس از بالا آمدن سیستم هنوز هم به اینترنت دسترسی نداشتید آن وقت باید به یک تکنسین مراجعه کنید و راه حل رفع این مشکل را از او - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - درخواست کنید.

بررسی وضعیت اینترنت از طریق - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - دیوایس‌های دیگر

در صورتی که همه کار کردید و نتوانستید سر - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - از کار مشکل پیش آمده در آورید بد نیست ببینید که دیوایس‌های دیگرتان هم به این افت کیفی اینترنت دچار شده‌اند یا نه. برای این کار به - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - سراغ موبایل یا هر وسیله‌ دیگری که بتوانید با آن به اینترنت متصل شوید بروید.

حالا ببینید که وضعیت اینترنت روی آن‌ها هم به همین شکل است یا نه. اگر اینطور نبود و مثلا روی موبایلتان با مشکل خاصی مواجه نشدید می‌توان فهمید که مشکل از مودم نیست و باید برای برطرف کردن ایراد کامپیوترتان راه حلی پیدا کنید. اما در صورتی که وضعیت اینترنت روی یوایس‌های دیگر هم به همین شکل بود دیگر تقریبا می‌توان مطمئن بود که مشکل از مودم است و باید - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - برای تعمیر آن اقدام کرد.

۲) اتصال با کابل


در بسیاری از موارد، اصل مشکل از وای‌فای مودم‌هاست. پس برای اینکه مطمئن شوید میان خط خانه‌ و شرکت سرویس‌دهنده اینترنت ارتباط درستی برقرار است، کامپیوتر خود را با استفاده از کابل به مودم متصل کنید و ببینید که وضعیت اینترنت بهتر می‌شود یا نه.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان

اگر وضعیت - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - تغییر کرد و بهتر شد، - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - پس مشخص می‌شود که مشکل از وای‌فای مودم است. اما در غیر این صورت، احتمالا مودمتان با مشکلی اساسی رو به رو - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - شده که شاید شما نتوانید آن را - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - برطرف کنید.

۳) بررسی چراغ‌های روتر


تا به این جای کار به دنبال این بودیم که بفهمیم مشکل از دیوایس‌هاست یا روتر. اما حالا نوبت به این رسیده که مشخصا ببینیم چطور می‌شود روترها را عیب یابی کرد. - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ساده‌ترین راه برای اینکه بفهمید یک مودم - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مشکل دارد یا نه این است که چراغ‌های آن را مورد - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - بررسی قرار دهید.

به همین منظور تمرکزتان را به بخش جلویی روتر معطوف کنید و به دنبال چراغ‌های آن بگردید. هر یک از چراغ‌ها برای رساندن مفهوم خاصی ایجاد شده‌اند و می‌توان با بررسی آن‌ها اطلاعات مفیدی از وضعیت یک روتر دریافت کرد. در کل چراغ‌های روتر‌ها عبارتند از:

  • Ethernet: اگر یک دیوایس با استفاده از کابل به روتر متصل باشد این چراغ روشن خواهد شد.
  • Wireless: همانطور که از نامش پیداست این چراغ نشان دهنده این است که مودم در حال انتقال اینترنت به صورت بی سیم است.
  • Send and Receive: این چراغ نشان ‌‌دهنده ترافیک در حال انتقال است و اگر - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - شرایط کاملا پایدار باشد شاهد چشمک زدن بی‌وقفه آن خواهیم بود.
  • Ready/Service/Connect: آخرین چراغ به شما نشان می‌دهد که اتصال با شرکت سرویس دهنده اینترنت به درستی برقرار شده یا نه.

در صورتی که چراغ سرویس‌های خاموش یا در حال چشمک زدن بود، می‌توانید بفهمید که اتصال میان روتر و - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - شرکت سرویس - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - دهنده اینترنت به درستی برقرار نشده. پس اگر با چنین شرایطی رو به رو بودید با شرکت سرویس دهنده تماس حاصل کنید و دلیل رخ دادن این مشکل را از آن‌ها جویا شوید.

۴) ری‌استارت کردن روتر


با این حال اگر هر کاری کردید و باز هم به در بسته خوردید، پیش از آنکه - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر گنبد کاووس استان گلستان - از روتر خود ناامید شوید یک بار آن را ری‌استارت کنید. شاید مشکلش برطرف شد. برای این کار خیلی راحت کلیدی که مربوط به روشن و خاموش کردن مودم است را یک بار قطع و وصل کنید. سپس کمی منتظر بمانید تا چراغ‌های مودم روشن شوند و در نهایت بررسی کنید و ببینید که مشکل برطرف شده یا نه.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone