تعمیرات یخچال اسنوا در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  3. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  4. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  5. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10455.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

اولین بتای iOS 15.1 با قابلیت SharePlay برای توسعه‌دهندگان منتشر شد

تنها یک روز پس از انتشار iOS 15 و iPadOS 15، اپل اکنون اولین بتای iOS 15.1 و iPadOS 15.1 را منتشر کرده و در آن از قابلیت‌های جدیدی مثل SharePlay، اعلان تماس‌ها و صدای ...

تنها یک روز پس از انتشار iOS 15 و iPadOS 15، اپل اکنون اولین بتای iOS 15.1 و iPadOS 15.1 را منتشر کرده و در آن از قابلیت‌های جدیدی مثل SharePlay، اعلان تماس‌ها و صدای بی‌اتلاف برای بلندگوی هوشمند هوم‌پاد پرده - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر رویان استان مازندران - برداشته است.

توسعه‌دهندگان از امروز می‌توانند از طریق بخش تنظیمات دستگاه خود - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر رویان استان مازندران - به iOS 15.1 بتا ۱ دسترسی داشته باشند. این آپدیت ممکن است به‌صورت آنی برای همه توسعه‌دهندگان منتشر نشود و کمی طول بکشد تا همه به آن دسترسی پیدا کنند. شماره بیلد این نسخه 19B5042h است. در ادامه - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر رویان استان مازندران - نگاهی - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر رویان استان مازندران - به قابلیت‌های جدید iOS 15.1 می‌اندازیم.

SharePlay

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر رویان استان مازندران

قابلیت SharePlay که مربوط به سرویس فیس‌تایم است، این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا با خانواده و دوستانشان فیلم، سریال و برنامه‌های تلویزیونی را تماشا کنند یا موسیقی بشنوند. این ویژگی همچنین قابلیت اشتراک‌گذاری صفحه گوشی را فراهم می‌کند. نخستین بتای iOS - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر رویان استان مازندران - 15.1 به کاربران اجازه می‌دهد با آزمایش قابلیت SharePlay، این ویژگی را - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر رویان استان مازندران - برای عرضه نهایی به همه مصرف‌کنندگان آماده کنند.

اعلان تماس‌ها

iOS 15.1 در بخش Phone از اپلیکیشن Settings آیکن تازه‌ای به نام Announce Calls دارد. این قابلیت باعث می‌شود - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر رویان استان مازندران - دستیار سیری در زمان استفاده از هدفون بگوید که چه کسی به شما زنگ - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر رویان استان مازندران - می‌زند.

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر رویان استان مازندران

صدای - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر رویان استان مازندران - بی‌اتلاف برای هوم‌پاد

هوم‌پاد 15.1 بتا که امروز همراه iOS 15.1 بتا منتشر شده، - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر رویان استان مازندران - پشتیبانی از قابلیت صدای Lossless و دالبی اتموس با صدای - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر رویان استان مازندران - فضایی (Spatial) را به بلندگوهای هوشمند هوم‌پاد و هوم‌پاد مینی می‌آورد.

اطلاعات کارت واکسن در Wallet

در iOS می‌توانید اطلاعات سلامتی خود را دانلود و در اپلیکیشن Health ذخیره کنید. این اطلاعات شامل واکسن کرونا هم می‌شود. حالا iOS 15.1 اجازه می‌دهد کارت واکسن خود را به اپلیکیشن Wallet اضافه کنید تا بتوانید - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر رویان استان مازندران - این اطلاعات را به شرکت‌ها، رستوران‌ها و سایر مکان‌هایی - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر رویان استان مازندران - که برای ورود به آن‌ها به واکسن نیاز است، - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر رویان استان مازندران - ارائه کنید.

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر رویان استان مازندران

اپل همچنین امروز نخستین بتای tvOS 15.1 و watchOS 8.1 را منتشر کرده است.

ما به تازگی iOS 15 را در دیجیاتو بررسی کرده‌ایم و می‌توانید در این مطلب بطور کامل با جدید سیستم عامل اپل برای آیفون‌ها آشنا شوید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone