تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  4. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10453.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

جزیره کوچک «جرزی» بیشترین و ترکمنستان کمترین سرعت اینترنت را در جهان دارند

«Cable.co.uk» گزارشی درباره وضعیت سرعت اینترنت منتشر کرده که در آن می‌توان به بالاترین و پایین‌ترین سرعت در دنیا پی برد. طبق این گزارش، از ۱۰ کشوری که بالاترین سرعت اینترنت را دارند، ۸ کشور ...

«Cable.co.uk» گزارشی درباره وضعیت سرعت اینترنت منتشر کرده که در آن می‌توان به بالاترین و پایین‌ترین سرعت در دنیا پی برد. طبق این گزارش، از ۱۰ کشوری که بالاترین سرعت اینترنت را دارند، ۸ کشور در اروپای غربی قرار دارند و بالاترین سرعت مربوط به جزیره ۱۰۰ هزار نفری - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر گرگان استان گلستان - «جرزی» می‌شود که میانگین سرعت اینترنت آن ۲۷۴.۲۷ مگابیت بر ثانیه است.

طبق این گزارش، تنها دو کشور - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر گرگان استان گلستان - خارج از اروپای غربی در جمع ۱۰ کشور با اینترنت پرسرعت قرار گرفته‌اند که یکی از آن‌ها ماکائو، چین با سرعت ۱۲۸.۵۶ مگابیت بر ثانیه و دیگری مجارستان در اروپای مرکزی با سرعت ۱۰۴.۰۷ مگابیت بر ثانیه است.

کشورهای مطرحی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر گرگان استان گلستان - مانند ایالات متحده آمریکا با میانگین سرعت ۹۲.۴۲ مگابیت بر ثانیه در رتبه چهاردهم جهان قرار گرفته و بریتانیا با میانگین سرعت ۵۱.۴۸ مگابیت بر ثانیه رتبه ۲۰ام در اروپا و ۴۳ام در جهان را بدست آورده است.

میانگین سرعت در آفریقای شمالی بدتر از هر ناحیه دیگری است و به ۵.۶۸ مگابیت - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر گرگان استان گلستان - بر ثانیه می‌رسد، البته در بحث کشور اوضاع فرق می‌کند. ترکمنستان با میانگین سرعت ۰.۵۰ مگابیت بر ثانیه بدترین وضعیت را - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر گرگان استان گلستان - در جهان تجربه می‌کند. البته چنین موضوعی جای تعجب چندانی هم ندارد چرا که این کشور سخت‌گیری‌های زیادی انجام می‌دهد و برای مثال شرط دسترسی شهروندانش به اینترنت خانگی، قسم خوردن به قرآن برای عدم استفاده از VPN است.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر گرگان استان گلستان

در این گزارش، کشورمان با میانگین سرعت دانلود ۷.۰۵ مگابیت - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر گرگان استان گلستان - بر ثانیه در رتبه ۱۶۰ام - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر گرگان استان گلستان - جهان قرار گرفته است.

سال گذشته میلادی اختلاف سرعت اینترنت میان سریعترین و کندترین کشورها ۲۷۶ برابر بود، اما امسال برای اولین بار از شروع بررسی‌ها از سال ۲۰۱۷، این اختلاف کاهش پیدا کرده و به ۲۰۲ برابر رسیده. این نسبت، ۵ کشور با بالاترین سرعت و ۵ - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر گرگان استان گلستان - کشور با پایین‌ترین سرعت را مقایسه می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone