تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  4. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  5. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10451.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

اچ‌پی از چند لپ‌تاپ و سیستم آل این وان جدید با ویندوز ۱۱ رونمایی کرد

اچ‌پی امروز از چند محصول جدید از جمله یک تبلت، دو لپ‌تاپ و چند کامپیوتر رونمایی کرد که همگی آن‌ها ویندوز ۱۱ دارند ولی گل سرسبدشان لپ‌تاپ جدید HP Spectre x360 16 با نمایشگر ۱۶ ...

اچ‌پی امروز از چند محصول جدید از - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر گرگان استان گلستان - جمله یک تبلت، دو لپ‌تاپ و چند کامپیوتر رونمایی کرد که همگی آن‌ها ویندوز ۱۱ دارند ولی گل سرسبدشان لپ‌تاپ جدید HP Spectre x360 16 با نمایشگر ۱۶ اینچی است.

لپ‌تاپ اچ‌پی اسپکتر x360 16 - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر گرگان استان گلستان - نمایشگری با وضوح ۳۰۷۲ در ۱۹۲۰ پیکسلی و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ دارد. این دستگاه از وب‌کم ۵ مگاپیکسلی با قابلیت - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر گرگان استان گلستان - فیلم‌برداری 1080p استفاده می‌کند که می‌تواند گزینه خوبی برای تماس‌های ویدیویی باشد. دوربین اسپکتر x360 16 از - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر گرگان استان گلستان - چند قابلیت هوش مصنوعی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر گرگان استان گلستان - از جمله Autoframe بهره می‌برد که باعث می‌شود دوربین کاربر را دنبال کند.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر گرگان استان گلستان

اسپکتر x360 16 از پردازنده اینتل Core i7-11390H به همراه گرافیک مجتمع Iris Xe بهره می‌برد. این لپ‌تاپ از ماه اکتبر با قیمت ۱۶۳۹ دلار به بازار می‌آید.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر گرگان استان گلستان

محصول بعدی کامپیوتر آل-این-وان Envy 34 است که نمایشگری ۳۴ اینچی با نسبت تصویر ۲۱:۹ و وضوح 5K دارد. اچ‌پی می‌گوید این دستگاه اولین کامپیوتر آل-این-وانی است که دوربین مغناطیسی قابل جداسازی دارد و از گرافیک سری جی‌فورس RTX 30 بهره می‌برد. این دستگاه هم از ویندوز ۱۱ برخوردار است.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر گرگان استان گلستان

توجه داشته باشید - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر گرگان استان گلستان - که خود دستگاه فقط یک دوربین قابل جداسازی دارد که مشابه تصویر بالا در نقاط مختلف بدنه قابل کارگذاری است. افزون بر این، خود نمایشگر هم قابلیت چرخش به بالا و پایین دارد. HP Envy 34 AiO از اکتبر امسال با قیمت ۱۹۹۹ دلار به بازار می‌آید.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر گرگان استان گلستان

اچ‌پی همچنین از یک تبلت ۱۱ اینچی دومنظوره رونمایی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر گرگان استان گلستان - کرده که محصولی ارزان با کارکردهای متناسب است. این - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر گرگان استان گلستان - دستگاه برای اولین بار از - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر گرگان استان گلستان - دوربین قابل چرخش استفاده می‌کند و نخستین تبلتی است که دوربین جلوی ۱۳ مگاپیکسلی دارد و با ویندوز ۱۱ از راه می‌رسد. نمایشگر - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر گرگان استان گلستان - تبلت اچ‌پی گواهی ISA دارد که باز هم اولین نمونه در نوع خود است. وضوح این نمایشگر به 2K می‌رسد و در هر دو حالت افقی و عمودی قابل استفاده است.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر گرگان استان گلستان

همان‌طور که می‌بینید، کیبورد هم می‌تواند از هر طرف به این تبلت وصل شود. تبلت ۱۱ اینچی اچ‌پی از پردازنده اینتل پنتیوم N6000 به همراه ۴ گیگابایت رم استفاده می‌کند. این محصول از ماه دسامبر - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر گرگان استان گلستان - با قیمت ۵۹۹ دلار به بازار می‌آید.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر گرگان استان گلستان
مانیتور اچ‌پی Pavilion

محصول دیگری که اچ‌پی معرفی کرده یک لپ‌تاپ ۱۴ اینچی با چیپست اسنپدراگون 7c - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر گرگان استان گلستان - Gen 2 است که از ویندوز ۱۱ استفاده می‌کند. این دستگاه اولین کامپیوتر آرم اچ‌پی است که از ماه اکتبر به بازار می‌آید، اما - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر گرگان استان گلستان - هنوز قیمت آن اعلام نشده است. اچ‌پی همچنین سه آل-این-وان جدید دیگر با اندازه‌های ۲۳.۸ اینچی، ۲۷ اینچی و ۲۷ - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر گرگان استان گلستان - اینچی Pavilion دارد که همگی از پردازنده رایزن 5000 U-series استفاده می‌کنند. دو مدل اول با قیمت ۷۴۹ دلار و مدل Pavilion با قیمت ۷۹۹ دلار راهی بازار می‌شوند.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر گرگان استان گلستان

آخرین محصولات سخت‌افزاری اچ‌پی دو مانیتور جدید به نام‌های HP U32 4K HDR و M34d WQHD Curved هستند که هر دو از ماه اکتبر با قیمت ۴۹۹ دلار به دست علاقه‌مندان می‌رسند. این شرکت از عرضه مجموعه نرم‌افزاری - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر گرگان استان گلستان - HP Palette هم خبر داده است. این مجموعه شامل برنامه‌هایی مثل HP Duet و - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر گرگان استان گلستان - Quick - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر گرگان استان گلستان - Drop است که دومی به شما اجازه می‌دهد فایل‌هایی با حداکثر حجم ۵۰ مگابایت را بین گوشی و کامپیوتر جابه‌جا کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone