تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  2. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  3. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  4. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32932.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

قیمت حافظه های NAND کاهشی 10 درصدی را تجربه خواهد کرد

قیمت حافظه های فلش مبتنی بر NAND در نیمه دوم سال جاری میلادی کاهش می یابد. بنا بر گزارش شرکت تحقیقات بازار حوزه تکنولوژی TrendForce متوسط قیمت این حافظه ها در سه ماهه های سوم و ...

قیمت حافظه های فلش مبتنی بر NAND در نیمه دوم سال جاری میلادی کاهش می یابد.

بنا بر گزارش شرکت تحقیقات بازار حوزه تکنولوژی TrendForce متوسط قیمت این حافظه ها در سه ماهه های سوم و چهارم سال جاری میلادی به میزان 10 درصد کاهش خواهد یافت.  این در حالی است که به - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - طور معمول نیمه دوم هر سال میلادی شاهد اوج فروش محصولات الکترونیکی هستیم.

دلیل این موضوع به رشد کمتر از انتظار درخواست بازار مرتبط است. علاوه بر این میزان ذخیره - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - پس از تولید حافظه های فلش NAND سه بعدی نیز رو به گسترش است. در زمینه کاهش قیمت ها به 3 دلیل اصلی اشاره شده است.

به عنوان دلیل اول گفته شده که در ابتدا تصور می شد میزان عرضه گوشی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - های هوشمند به بازار در سال جاری مشابه با - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - سال گذشته باشد. اما تمایل برای جایگزینی گوشی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ها به دلیل فقدان تغییرات مرتبط با خصوصیات سخت افزاری کاهش یافت.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

از سوی دیگر عرضه لپ تاپ ها - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - در نیمه اول سال جاری میلادی قوی عمل کرده بود و به نظر می رسد - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - در نیمه دوم سال این - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - میزان کاهش یابد. دلیل سوم به رقابت شدید در حوزه بازار حافظه های - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - SSD ویژه سرورها ارتباط دارد.

با این حال گفته شده که تقاضا برای سیستم های سرور رشد ثابتی را تجربه می کند و ذخیره اضافه ای در حوزه SSD های سرورها وجود دارد زیرا بسیاری از تأمین کنندگان در این بخش سود ده دخیل شده اند. همچنین تأمین کنندگان حافظه های فلش NAND پیشبینی خروجی خود را افزایش داده و میزان بازدهی حافظه های سه بعدی 64 و 72 لایه را بهبود - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - داده اند.

در نهایت اعلام شده که احتمالاً در نیمه اول سال آتی میلادی نیز کاهش قیمت ها همچنان ادامه خواهد داشت.

 

تماشا کنید: با MI Mini PC، قویترین کامپیوتر کوچک دنیا آشنا شوید

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone