تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32934.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

نمایشگر گلکسی نوت 9 رکوردهای دیسپلی میت را جابجا کرد

نمایشگر ۶.۴ اینچی گلکسی نوت ۹ هم مثل مدل های قبلی از تست های دشوار دیسپلی میت سربلند بیرون آمده است. اینکه موبایل های سامسونگ عنوان بهترین نمایشگرها را در بازار گوشی های هوشمند به خود اختصاص ...

نمایشگر ۶.۴ اینچی گلکسی نوت ۹ هم مثل مدل های قبلی از تست های دشوار دیسپلی میت سربلند بیرون آمده است.

اینکه موبایل های سامسونگ عنوان بهترین نمایشگرها را در بازار گوشی های هوشمند به خود اختصاص داده اند - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - دیگر چندان جای تعجب ندارد، نکته جالب اما بهینه سازی پیوسته این پنل - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ها علی رغم فاصله قابل توجه با رقبای دیگر است.

نمایشگر گلکسی نوت 9 با تراکم ۵۱۶ پیکسل در هر اینچ به عنوان جدیدترین موبایل این کمپانی از این قاعده مستثنی نیست و در «دیسپلی میت»، پیشروترین موسسه فناوری های نمایشگر موفق به ثبت - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - رکوردی جدید شده است.

این موسسه دقت رنگ مطلق گلکسی نوت 9 را برابر ۰.۵ JNCD و برترین نمونه - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - موجود عنوان کرده که کیفیتی در حد تمام و کمال دارد. - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - علاوه بر این کنتراست تصویر و حداکثر روشنایی این موبایل نسبت به گلکسی نوت ۸ به ترتیب ۳۲ درصد و ۲۷ درصد افزایش پیدا کرده - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - که در حالت خودکار تا ۱۰۵۰ نیت افزایش پیدا می کند. از اینرو عنوان +A از صفحه نمایش گلکسی نوت 8 حالا به گلکسی نوت 9 رسیده است. تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلانپرچمدار جدید - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - سری نوت در زمینه های زاویه دید، دقت رنگ - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - و مقیاس های شدت هم به رکودی جدید دست یافته تا حداکثر روشنایی صفحه بر اساس محتوای روی نمایشگر دچار تغییر شدید - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - نشود.

این گوشی در زمینه بازتاب صفحه نمایش امتیاز ۴.۴ را کسب کرده که برابر مدل قبلی و در - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - واقع کمترین میزانی است که تا کنون توسط دیسپلی میت اندازه گیری شده است. میزان کنتراست در نور محیط هم برابر با ۲۲۹ واحد عنوان شده که در نوع خود فوق العاده است.

این موسسه با آزمایش جنبه های مختلف در نهایت به این نتیجه رسیده که گلکسی نوت 9 از نوآورانه - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ترین و کارآمدترین نمایشگر موبایل دنیا برخوردار است که استانداردهای این زمینه را تا حد چشمگیری ارتقا داده است.

نمایشگر این پرچمدار پس از گلکسی اس 9 دومین موردی است که در تمام معیارها موفق به کسب امتیاز All Green شده است.

 

تماشا کنید: ریشخند - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - سامسونگ به اپل این بار با قابلیت‌های گلکسی نوت 9

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone