تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  5. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32933.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

هوش مصنوعی صورت سوژه ها را مشابه نقاشی‌های پیکاسو و ون‌گوگ غیرشفاف می‌کند

به تازگی دانشمندان موفق شده اند که سیستم جدیدی برای غیرشفاف کردن چهره بکار ببرند.  با این روش جدید، هوش مصنوعی می‌تواند به جای استفاده از فیلتر شطرنجی یا سیاه کردن صورت، راهکاری متفاوت در ...

به تازگی دانشمندان موفق شده اند که سیستم جدیدی برای غیرشفاف کردن چهره بکار ببرند.  با این روش جدید، هوش مصنوعی می‌تواند به جای استفاده از فیلتر شطرنجی یا سیاه کردن صورت، - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گلستان استان گلستان - راهکاری متفاوت در پیش گرفته و صورت فرد را نقاشی کند.

این مسئله موجب می‌شود که روش جدید، علاوه بر مخفی کردن هویت شخص بتواند احساسات وی را به - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گلستان استان گلستان - تماشاگر منتقل کند.

اصولاً دیدن چهره و مشاهده‌ی بدن فرد صحبت کننده، بیانگر مسائل مختلفی است و - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گلستان استان گلستان - به انتقال حس کمک می‌کند. تماشاگران با مشاهده‌ی این موارد قادرند احساسات واقعی را بهتر درک کنند. پیش از این رسانه‌های مختلف برای غیرشفاف - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گلستان استان گلستان - سازی چهره به ناچار صورت شخص را حذف می کردند. این مسئله موجب می‌شد که تماشاگران نتوانند حس افراد و حالت چهره‌ی آنها را مشاهده کنند.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گلستان استان گلستان

حال سیستم جدید که توسط پروفسور استیو دیپاولا و کیت هنسی از دانشگاه سایمون فریزر کانادا توسعه یافته می‌تواند احساسات اشخاص را در صورتشان حفظ کرده و با روشی به خصوص هویت آنها را در نقاشی مخفی کند.

این سیستم در ابتدا چهره شخص مورد نظر را تحریف می‌کند و تغییراتی در اعضای صورت ایجاد می‌کند. مثلا چشم‌ها را بزرگ کرده یا زاویه‌ی فک یا بینی را تغییر می‌دهد. این - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گلستان استان گلستان - تکنیک موجب می‌شود که دیگر صورت فرد قابل شناسایی نباشد. پس از آن هوش مصنوعی دوباره مرحله‌ی دیگری از تحریف صورت را پیاده کرده تا از ناشناس ماندن فرد مطمئن شود.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گلستان استان گلستان

این دو مرحله باعث می‌شود که دیگر فردی نتواند با مهندسی معکوس، تصویر را به حالت عادی بازگردانده و هویت سوژه را تشخیص دهد.

پس از آن هوش مصنوعی، تصاویر این ویدیو را بر اساس تکنیک‌های آثار معروف پیکاسو و ون‌گوگ نقاشی می‌کند. این مسئله ضمن اینکه - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گلستان استان گلستان - به فرآیند غیر شفاف سازی کمک می‌کند، احساسات چهره فرد را دقیقتر نمایان کرده و بهتر به نمایش می‌گذارد.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گلستان استان گلستان

جالب - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گلستان استان گلستان - اینجاست که این هوش مصنوعی تُن صدای - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گلستان استان گلستان - فرد را نیز در طراحی خود مدنظر قرار می‌دهد تا حالات چهره را مطلوبتر شبیه سازی کند. برای مثال - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گلستان استان گلستان - در صورتی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گلستان استان گلستان - که شخصی غمگین باشد - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گلستان استان گلستان - سعی می‌کند - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گلستان استان گلستان - از تناژ رنگی تیره استفاده کند، تا بیانگر غم وی باشد.

حال رسانه‌های مختلفی قرار است در آینده‌ای نزدیک سراغ این تکنولوژی جدید رفته و از نقاشی‌های هوش منصوعی برای حفظ هویت سوژه‌ها استفاده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone