🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بیم در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بیم در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  2. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29318.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

پستچی رباتیک مجوز فعالیت گرفت؛ نورو R1 برای تحویل کالا به خیابان ها می آید

پس از اجرای یک طرح آمایشی در سکاتسدیل (Scottsdale) آریزونا، استارتاپ نورو (Nuro) در نظر دارد ربات های تحویل کالای خودران خود را بزودی راهی خیابان های هیوستون تگزاس نیز کند. این اتفاق در حالی ...

پس از اجرای یک طرح آمایشی در سکاتسدیل (Scottsdale) آریزونا، استارتاپ نورو (Nuro) در نظر دارد ربات - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر نمک آبرود استان مازندران - های تحویل کالای خودران خود را بزودی راهی خیابان های هیوستون تگزاس نیز کند. این اتفاق در حالی رخ خواهد داد که بر - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر نمک آبرود استان مازندران - اساس نتایج یک تحقیق اخیر از هر 10 آمریکایی، هفت نفر نسبت به فراگیر شدن اتومبیل های خودران نگران هستند.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر نمک آبرود استان مازندران

ربات های خودران نورو که R1 نام دارند، توسط شرکت Kroger - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر نمک آبرود استان مازندران - به کار گرفته خواهند شد. این شرکت در زمینه خرده فروشی مواد غذایی فعالیت کرده و بزرگ ترین فروشگاه آمریکا در نوع خود به شمار می رود.

سرویس استارتاپ نورو و Kroger به مشتریان اجازه می دهد به - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر نمک آبرود استان مازندران - طور آنلاین نسبت به خرید مواد غذایی مورد - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر نمک آبرود استان مازندران - نیاز اقدام نموده و - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر نمک آبرود استان مازندران - سفارش هایشان را در زمان تعیین شده از طریق ربات خودران R1 دم در خانه خود دریافت کنند. این سرویس فعلا در مناطق South Post Oak Road و Buffalo Speedway ارایه شده و استفاده از آن هزینه ای برابر با 5.95 دلار خواهد داشت.

اما نکته عجیب اینکه در ابتدای این پروژه، نورو به جای ربات R1 از خودروی تویوتا پریوس خودران بهره خواهد گرفت، درست مثل روشی که پیشتر در آریزونا به کار گرفته شد. دلیل این امر به محدود بودن تعداد ربات ها نسبت داده شده است. در - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر نمک آبرود استان مازندران - حال حاضر تنها 6 دستگاه از R1 تولید شده که همه آنها در سکاتسدیل مشغول انجام وظیفه هستند.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر نمک آبرود استان مازندران

به گفته آقای دِیو فرگوسن (Dave Ferguson) یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل کنونی استارتاپ نورو به منظور تضمین ایمنی، رانندگانی داخل تویوتا پریوس های مذکور حضور خواهند داشت تا در شرایط - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر نمک آبرود استان مازندران - بحرانی وارد عمل - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر نمک آبرود استان مازندران - شوند.

به نظر می رسد ربات های R1 اواخر امسال کار خود را در هیوستون آغاز کنند، زیرا از زمان اجرای طرح آزمایشی در سکاتسدیل، حدود 4 ماه طول کشید تا پریوس های - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر نمک آبرود استان مازندران - حاضر در ناوگان سرانجام - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر نمک آبرود استان مازندران - در سپتامبر 2018 جای خود را به R1 بدهند.

ربات - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر نمک آبرود استان مازندران - R1 ارتفاعی برابر با 1,830 میلی متر داشته و عرض آن تقریبا نصف یک خودروی سدان است. این ربات 680 کیلوگرمی به طور ویژه برای حمل کالا طراحی شده و می تواند 12 بسته را در خود - تعمیرات مایکروفر بیم در شهر نمک آبرود استان مازندران - جای دهد.

تعمیرات مایکروفر بیم در شهر نمک آبرود استان مازندران

بد نیست اشاره کنیم استارتاپ نورو توسط دو مهندس سابق گوگل پایه گذاری شده و اخیرا توانسته سرمایه ای 1 میلیارد دلاری از کمپانی سافت بنک (SoftBank) ژاپن جذب کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone