تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  2. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  3. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  4. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  5. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10472.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ احتمالا سری گلکسی S22 را با رنگ‌های جدیدی روانه بازار می‌کند

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی منابع آگاه، به نظر می‌رسد گوشی‌های سری گلکسی S22 سامسونگ در رنگ‌های متنوع‌تری نسبت به نسل قبل در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. چنین رویکردی می‌تواند در افزایش استقبال ...

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی منابع آگاه، به نظر - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سرعین استان اردبیل - می‌رسد گوشی‌های سری گلکسی S22 سامسونگ در رنگ‌های متنوع‌تری نسبت به نسل قبل در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. چنین رویکردی می‌تواند در افزایش استقبال از این محصولات موثر باشند.

با وجودی که هنوز تا زمان معرفی سری گلکسی S22 زمان زیادی باقی مانده، تاکنون اخبار بسیاری در مورد مشخصات کلیدی این سری به صورت غیررسمی منتشر شده‌اند. حالا در جدیدترین گزارش، شاهد افشای رنگ این پرچمدارها هستیم.

وب‌سایت «GalaxyClub» با انتشار گزارشی می‌گوید گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس حداقل در چهار ترکیب رنگ مشکی، سبز، طلایی صورتی (رزگلد) و سفید در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. گلکسی S22 اولترا - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سرعین استان اردبیل - نیز احتمالا حداقل در سه - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سرعین استان اردبیل - ترکیب رنگ مشکی، قرمز و سفید روانه بازار می‌‌شود. با این وجود به نظر نمی‌رسد سری جدید تنها - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سرعین استان اردبیل - در این ترکیب رنگ در دسترس کاربران قرار بگیرد و احتمالا کره‌ای‌ها سه مدل گوشی گلکسی S22 را با رنگ‌های دیگری نیز به بازار عرضه خواهند کرد که احتمالا برخی از این رنگ‌های جدید و متفاوت به صورت - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سرعین استان اردبیل - انحصاری از طریق فروشگاه آنلاین سامسونگ به فروش خواهند رسید.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سرعین استان اردبیل

عرضه گلکسی S22 اولترا با رنگ قرمز یا گلکسی S22 و - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سرعین استان اردبیل - گلکسی S22 پلاس در ترکیب رنگ سبز می‌تواند گزینه جالبی باشد. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی منابع آگاه و البته غیررسمی، احتمالا گلکسی  S22 از نمایشگر ۶ اینچی بهره خواهد برد و در واقع به یکی از کوچکترین گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس طی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سرعین استان اردبیل - چند سال اخیر تبدیل خواهد شد. این در حالی است که گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22‌ اولترا نیز با نمایشگر ۶.۷ و ۶.۸ اینچی از راه می‌رسند.

همه نسخه‌های این سری مجهز به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهند بود و دوربین سلفی در روزنه مخصوص دوربین سلفی جای خواهد گرفت. گوشی‌های این سری احتمالا با چیپ اگزینوس ۲۲۰۰ مجهز به پردازشگر گرافیکی AMD از راه می‌رسند. با این وجود انتظار می‌رود برخی نسخه‌ها با تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ عرضه شوند. احتمالا گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس با دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و نسخه اولترا این سری - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سرعین استان اردبیل - با دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone