تعمیرات یخچال ویرپول در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  3. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10464.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

سری پیکسل ۶ احتمالا ۲۷ مهرماه معرفی می‌شود

یکی از کاربران فیسبوک با به اشتراک گذاشتن آگهی تبلیغاتی مربوط به یکی از اپراتورهای استرالیا، از تاریخ احتمالی پیش سفارش گوشی‌‌های سری پیکسل ۶ برای ۲۷ مهرماه خبر داد. با وجودی که هنوز تاریخ ...

یکی از کاربران فیسبوک با به - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر هرسین استان کردستان - اشتراک گذاشتن آگهی تبلیغاتی مربوط به یکی از اپراتورهای استرالیا، از تاریخ احتمالی پیش سفارش گوشی‌‌های سری - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر هرسین استان کردستان - پیکسل ۶ برای ۲۷ مهرماه خبر داد. با وجودی که هنوز تاریخ رونمایی رسمی مشخص نشده، اما این احتمال وجود دارد که همزمان با رونمایی، امکان پیش سفارش نیز فراهم شود. به همین دلیل یکی از گزینه‌های احتمالی برای - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر هرسین استان کردستان - تاریخ رونمایی پیکسل ۶ می‌تواند ۲۷ مهرماه باشد.

وب سایت «telstra» مربوط به یکی از اپراتورهای استرالیا، - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر هرسین استان کردستان - صفحه‌ای برای ثبت نام آخرین اخبار و محصولات گوگل در نظر گرفته شده تا کاربران با وارد کردن اطلاعات خود بتوانند از خدمات این اپراتور مربوط به محصولات گوگل استفاده کنند. در قسمت پایین فرم ثبت نام به این موضوع اشاره - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر هرسین استان کردستان - شده قبل از تاریخ ۲۷ مهرماه باید فرم مربوطه تکمیل شود.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر هرسین استان کردستان

به همین دلیل و - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر هرسین استان کردستان - براساس اطلاعات این وب‌سایت برخی گمانه زنی‌ها در مورد تاریخ رونمایی احتمالی مطرح - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر هرسین استان کردستان - شده است. چندی قبل نیز مشخصات پردازنده سفارشی گوگل - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر هرسین استان کردستان - یعنی تنسور به بیرون درز کرد. گرچه که امتیازات بنچمارک اعداد خارق‌العاده‌ای را نشان نمی‌داد، اما با توسعه اندروید و تراشه تنسور در کنار هم انتظار عملکرد خوبی از گوشی های جدید گوگل می‌رود. امروز شواهد جدیدی از سوی (Droid-Life) منتشر شده که تاریخ مذکور را تایید می‌کند.

سری پیکسل ۶ گواهی FCC را دریافت کرده‌اند که یعنی زمان رونمایی از گوشی‌های جدید گوگل نزدیک است. تراشه تنسور دو هسته اصلی Cortex-X1 با فرکانس ۲.۸ گیگاهرتز، دو هسته با - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر هرسین استان کردستان - فرکانس ۲.۲۵ - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر هرسین استان کردستان - گیگاهرتز و ۴ هسته کم مصرف با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز دارد و همچنین با لیتوگرافی ۵ نانومتری ساخته شده است. تراشه پیکسل ۶ را ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه همراهی می‌کنند. شایان ذکر است پردازشگر گرافیکی تنسور Mali-G78 است.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر هرسین استان کردستان

صفحه نمایش پیکسل ۶ پرو وضوح ۱۴۴۰ در ۳۱۲۰ با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز خواهد داشت ولی هنوز مشخص نیست که نرخ نوسازی به صورت تطبیقی خواهد بود یا خیر. این - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر هرسین استان کردستان - گوشی می‌تواند همزمان از ۱۲۰ هرتز و وضوح ۱۴۴۰p پشتیبانی کند که نرخ نوسازی‌اش در حالت همیشه روشن به ۱۰ هرتز کاهش می‌یابد. دوربین اصلی پیکسل ۶ پرو از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی GN1 سامسونگ استفاده می‌کند که در - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر هرسین استان کردستان - کنار آن دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی IMX386 و - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر هرسین استان کردستان - سنسور تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسلی IMX586 سونی قرار می‌گیرد، که به گفته گوگل بزرگنمایی ۴ برابری اپتیکال خواهد - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر هرسین استان کردستان - داشت.

فعلا از قیمت گوشی‌ها سری - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر هرسین استان کردستان - پیکسل ۶ شواهدی در دست نیست، اما احتمال می‌رود تا زمان رونمایی از گوشی‌های جدید گوگل جزییات بیشتری فاش شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone