تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  2. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  3. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10469.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات فنی کارت‌های گرافیک سری RTX 30 SUPER انویدیا فاش شد

گزارشی تازه مشخصات پردازشگرهای گرافیکی انویدیا امپر را که با نام جی‌فورس RTX 30 SUPER شناخته می‌شوند، فاش کرده است. این خانواده شامل RTX SUPER از مدل‌های ۳۰۹۰، ۳۰۸۰، ۳۰۷۰ و ۳۰۶۰ می‌شود و حالا ...

گزارشی تازه مشخصات پردازشگرهای گرافیکی انویدیا امپر را که با نام جی‌فورس RTX 30 SUPER شناخته می‌شوند، فاش کرده - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر خرمدره استان زنجان - است. این خانواده شامل RTX SUPER از مدل‌های ۳۰۹۰، ۳۰۸۰، ۳۰۷۰ و ۳۰۶۰ می‌شود و حالا بخشی از مشخصات آن‌ها در - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر خرمدره استان زنجان - دسترس قرار گرفته است.

به گزارش یک منبع آگاه به نام Kopite8kimi، قوی‌ترین محصول انویدیا کارت - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر خرمدره استان زنجان - گرافیکی به نام جی‌فورس RTX 3090 SUPER است که احتمالا محصولی در کلاس کارت‌های گرافیک تایتان خواهد بود. بعید است که انویدیا از اسم - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر خرمدره استان زنجان - 3090 SUPER استفاده کند. با توجه به اینکه این محصول یکی از قدرتمندترین پردازشگرهای گرافیکی انویدیاست، باید منتظر نام خاص‌تری باشیم.

با این حال، 3090 SUPER از گرافیک GA102 با ۱۰,۷۵۲ هسته و ۲۴ گیگابایت حافظه GDDR6X استفاده خواهد کرد. این حافظه به لطف دای‌های (die) بهبودیافته شرکت Micron، سرعت شبکه را به ۲۰ گیگابیت بر ثانیه ارتقا می‌دهد. قیمت 3090 SUPER احتمالا همان حدود ۱۴۹۹ دلار باقی می‌ماند.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر خرمدره استان زنجان

جی‌فورس RTX 3080 SUPER احتمالا ۷۰ چندپردازنده استریمینگ - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر خرمدره استان زنجان - (SM) خواهد داشت و مجموع تعداد هسته‌های CUDA در آن به ۸۹۶۰ می‌رسد. چند وقتی است که شایعه استفاده از گرافیک GA103 شنیده می‌شود و 3080 SUPER می‌تواند گزینه خوبی برای این GPU - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر خرمدره استان زنجان - باشد، ولی هنوز نمی‌توان با قطعیت چیزی گفت. این تراشه ۱۲ گیگابایت حافظه - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر خرمدره استان زنجان - GDDR6X با رابط گذرگاه ۳۸۴ بیتی دارد و از یک ماژول DRAM پرسرعت بهره می‌برد.

محصول بعدی 3070 SUPER است که به حافظه سریع GDDR6X - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر خرمدره استان زنجان - و ۵۸۸۸ هسته CUDA مجهز خواهد شد. با این حساب، قدرت این کارت گرافیک چندان بیشتر از 3070 معمولی نیست اما احتمالا به مدل Ti نزدیک می‌شود.

انویدیا همچنین روی جی‌فورس RTX 3060 SUPER کار می‌کند که احتمالا بزرگ‌ترین آپگرید سری SUPER خواهد بود. این تراشه - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر خرمدره استان زنجان - از ۵۶۳۲ هسته CUDA با ۴۴ چندپردازنده استریمینگ و ۱۲ گیگابایت - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر خرمدره استان زنجان - حافظه GDDR6 استفاده می‌کند. 3060 SUPER احتمالا همان قیمت ۳۹۹ دلاری را حفظ می‌کند تا قابلیت رقابت در بازار را داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone