تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  2. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10461.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ ظاهرا تاکنون تنها ۱۰ هزار دستگاه گلکسی S21 FE تولید کرده است

با وجودی که انتظار می‌رود گلکسی S21 FE سامسونگ به زودی از راه برسد، یکی از منابع آگاه بازار می‌گوید این شرکت تاکنون به سختی در حدود ۱۰ هزار دستگاه از این موبایل تولید کرده ...

با وجودی که انتظار می‌رود گلکسی S21 FE سامسونگ به زودی از راه - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بهشهر استان مازندران - برسد، یکی - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بهشهر استان مازندران - از منابع آگاه بازار می‌گوید - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بهشهر استان مازندران - این شرکت تاکنون به سختی در حدود ۱۰ هزار دستگاه از این موبایل - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بهشهر استان مازندران - تولید کرده است که آمار بسیار پایینی محسوب می‌شود و نمی‌تواند تقاضای حتی یک منطقه را برآورده کند، چه برسد به اینکه بتواند در بازارهای مختلف عرضه شود.

«مکس جیمبور»، یکی از منابع آگاه بازار با انتشار توییتی ضمن اشاره به حجم تولید پایین گلکسی S21 FE، اعلام کرد که این وضعیت می‌تواند طی این هفته یا - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بهشهر استان مازندران - هفته آینده تغییر کند. این منبع آگاه بازار می‌گوید تقاضای بالا برای خرید گلکسی زد فولد ۳ می‌‌تواند یکی از دلایلی باشد که باعث - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بهشهر استان مازندران - شده کره‌ای‌ها نتوانند نسخه فن ادیشن گلکسی S21 را به اندازه کافی تولید - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بهشهر استان مازندران - کنند.

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بهشهر استان مازندران

گلگسی S21 FE قرار است در دو نسخه با چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ و اگزینوس ۲۱۰۰ در دسترس کاربران قرار گیرد. یکی از مشکلات مربوط - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بهشهر استان مازندران - به تولید این دستگاه می‌تواند به این دلیل باشد که گلکسی - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بهشهر استان مازندران - زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳ نیز از همین تراشه بهره می‌برند. - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بهشهر استان مازندران - البته بعید به نظر می‌رسد که سامسونگ به دلیل کمبود تراشه نتوانسته باشد گوشی گلکسی S21 FE‌ را به اندازه کافی تولید کند.

در حالت ایده آل‌، کمبود تراشه‌های اسنپدراگون نباید تاثیری روی تولید دستگاه با تراشه اگزینوس بگذارد. هر دو چیپست با لیتوگرافی 5 نانومتری تولید می‌شوند. به نظر می‌رسد سامسونگ به زودی این مشکل را حل خواهد کرد.

با توجه به قیمت - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بهشهر استان مازندران - گلکسی S21 که - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بهشهر استان مازندران - نسبتا مقرون به صرفه - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بهشهر استان مازندران - است، این احتمال وجود دارد که کاربران تمایل زیادی به خرید نسخه فن ادیشن نشان ندهند و شاید کره‌ای‌ها نسبت به آینده این گوشی هوشمند از نظر فروش چندان خوش‌بین نباشند. از سوی دیگر فاصله - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بهشهر استان مازندران - زیادی نیز با رونمایی از گلگسی S22 نداریم و بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند دستگاهی از نسل بعدی سامسونگ را خریداری کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone