🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
  2. سوال: آیا برای اتصال تلویزیون به برق نیاز به محافظ است؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
  3. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  4. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
  5. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12481.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

ناسا چگونه خاک مریخ را به زمین می‌آورد؟

یکی از مأموریت‌های مریخ نورد استقامت نمونه‌برداری از خاک مریخ و آماده کردن آن‌ها برای ارسال به زمین است. این ربات احتمالا برای همیشه میهمان سیاره سرخ خواهد بود و در آینده نزدیک نیز سفر ...

یکی از مأموریت‌های مریخ نورد استقامت نمونه‌برداری از خاک مریخ و آماده کردن آن‌ها برای ارسال به زمین است. این - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سبزوار استان خراسان - ربات احتمالا برای همیشه میهمان سیاره سرخ خواهد بود و در آینده - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سبزوار استان خراسان - نزدیک نیز سفر انسان به این سیاره - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سبزوار استان خراسان - منتفی است. پس ناسا چگونه می‌خواهد خاک مریخ را به زمین - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سبزوار استان خراسان - بیاورد؟

فرآیند ارسال خاک مریخ به زمین در چند مرحله انجام می‌شود. مرحله اول شامل نمونه‌برداری از سطح مریخ و آماده‌سازی آن‌هاست که استقامت وظیفه انجام آن را بر عهده دارد. این مریخ نورد با استفاده از بازوی رباتیک خود از سطح مریخ نمونه‌برداری کرده و آن‌ها را درون ظرف‌های استوانه‌ای شکلی قرار خواهد داد. چند سال بعد، مریخ نورد کوچکتری آن‌ها را جمع‌آوری کرده و - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سبزوار استان خراسان - از طریق فرودگر Mars Ascent Vehicle به زمین ارسال خواهد کرد.

آزمایشگاه پیشرانش جت ناسا (JPL)، در بیانیه‌ای از اختصاص بودجه ۸۴.۵ میلیارد دلاری به «نورثروپ گرامن» برای ساخت سیستم ارسال خاک مریخ به زمین خبر داد. این شرکت - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سبزوار استان خراسان - که سابقه ساخت جت افسانه‌ای F-14 را در کارنامه دارد، یکی از فعال‌ترین کمپانی‌ها در صنعت هوافضای آمریکاست و پیشتر ۵۰۰ میلیون دلار از ناسا برای ساخت تلسکوپ فضایی جیمز وب دریافت کرده است.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سبزوار استان خراسان
انگاشت هنری Mars Ascent Vehicle حین پرتاب.

این مریخ نورد کوچک وظیفه پیدا کردن، جمع‌آوری و تحویل نمونه‌ها به فرودگر را بر عهده خواهد داشت. فرودگر سپس نمونه‌ها را بوسیله چیزی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سبزوار استان خراسان - شبیه به موشک - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سبزوار استان خراسان - به سمت فضاپیمای - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سبزوار استان خراسان - پارک شده در مدار - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سبزوار استان خراسان - مریخ پرتاب خواهد کرد. این فضاپیما نیز پس از تحویل گرفتن نمونه‌ها راهی زمین می‌شود.

به گفته ناسا، وظیفه نورثروپ گرامن، «ساخت سیستم پیشرانش MAV - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سبزوار استان خراسان - و تجهیزات پشتیبانی و خدمات لجستیکی» خواهد بود. همانطور که پیشتر گفته شد، این شرکت یکی از بزرگترین‌ها در صنعت - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سبزوار استان خراسان - هوافضا است اما معمولاً پروژه‌ها را با تأخیر زیاد و با هزینه بیشتر تحویل می‌دهد.

برای نمونه تلسکوپ جیمز وب قرار بود سال ۲۰۰۷ و با بودجه‌ای ۵۰۰ میلیون دلاری ساخته شود، اما با گذشت - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سبزوار استان خراسان - ۱۴ سال هنوز پرتاب نشده و بودجه آن از ۱۰ میلیارد - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سبزوار استان خراسان - دلار فراتر رفته است. بنابراین ممکن است پروژه ارسال نمونه‌ها از مریخ به - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر سبزوار استان خراسان - زمین نیز گرفتار تأخیرهای پی در پی و افزایش بودجه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone