🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  4. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30961.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

وضعیت ارتباطات در کرمانشاه بعد از زلزله چگونه است؟

شب گذشته زلزله‌ای با قدرت 6.3 ریشتر کرمانشاه و اطراف آن را لرزاند و اختلالات ارتباطی مختلفی در این مناطق گزارش شد؛ اختلالاتی که بعد از رسیدگی‌های فوری وزارت ارتباطات و اپراتورها به نظر می‌رسد ...

شب گذشته زلزله‌ای با قدرت 6.3 ریشتر کرمانشاه و اطراف آن را لرزاند و اختلالات ارتباطی مختلفی در این مناطق گزارش شد؛ اختلالاتی که بعد از - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - رسیدگی‌های فوری وزارت ارتباطات و اپراتورها به نظر می‌رسد رفع شده و هم‌اکنون هیچ مشکلی از منظر ارتباطات ثابت تلفنی و موبایلی گزارش - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - نشده - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - است.

تنها دقایقی پس از زلزله دیشب بود که مدیرکل امور هماهنگی استان های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات «مهرداد ترابیان» خبر داد - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - که قطعی‌هایی در قسمت هایی از سرپل ذهاب و اسلام آباد غرب وجود دارد و وضعیت کلی ارتباطات در استان پایدار است. به گفته ترابیان هیچ قطعی در بخش فیبرنوری هم رخ نداده همه خطوط در زیر بار در حال فعالیت هستند. البته به نظر می‌رسد تعدادی از سایت‌های موبایل در استان ایلام از کار افتاده بودند که تیم عملیاتی آنها را به سرعت - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - درست کرده است.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بندر انزلی استان گیلان

پس از ترابیان سخنگوی وزارت ارتباطات خبر داد که مشکل خاصی در شبکه ارتباطی کشور گزارش نشده است. جمال هادیان به خبرگزاری مهر گفته بود:

«گزارش‌ها از استان ایلام نشان می‌دهد که به دلیل قطع یکی از - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - خطوط ارتباطی که منبع تغذیه شبکه تلفن همراه بوده است تعداد معدودی خط تلفن همراه از شبکه های همراه اول و ایرانسل قطع شده است که تیم امداد شبکه در حال بررسی و رفع مشکل پیش آمده است.»

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بندر انزلی استان گیلان

در نهایت وزیر ارتباطات در پاسخ به برخی خبرنگاران در توییتر، گزارشات کامل‌تری در این زمینه منتشر کرد و گفت: «در ایلام به - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - دلیل اشکالی در سیستم انتقال مخابرات ایران در سرابله، ۲۳ سایت تلفن همراه از دسترس خارج شده است. »

«محمدجواد آذری جهرمی» کندی ارتباطات را به دلیل شلوغی شبکه دانست و تاکید کرد که تیم‌های عملیاتی آنها - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - در حال - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - افزایش - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - هستند. او پس از چند ساعت از توییت اولیه خود خبر درست شدن اوضاع ارتباطاتی تمام مناطق - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - پیرامون زلزله را داد.

«شاهین آرپناهی» مدیر کل - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - ارتباطات همراه اول نیز در ساعات اولیه حادثه ناگوار زلزله کرمانشاه خبر داد که تیم های فنی و بهینه سازی شبکه همراه اول - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - تدابیر لازم را برای حفظ ارتباطات موبایلی در مناطق تحت تاثیر زلزله آغاز کردند.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بندر انزلی استان گیلان

شرکت رایتل همچنین اعلام کرده که تمامی سایت‌های شرکت خدمات ارتباطی رایتل واقع در شهرستان‌های سرپل ذهاب، قصر شیرین، کرمانشاه و گیلان غرب برقرار است و مسیرهای ارتباطی مکالمه و دیتا نیز مشکلی ندارد. قطعی برق در این مناطق همچنین باعث شده که تیم‌های عملیاتی اپراتور سوم به همراه ژنراتور و سوخت ذخیره به محل سایت های بدون برق اعزام بشوند.

با اینکه زلزله دیشب خسارات جانی و مالی کمتری نسبت به زلزله سال گذشته کرمانشاه داشته ولی با این - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - حال امید می‌رود تا همانند سال پیش، اپراتورها و شرکت‌های حوزه فناوری با همکاری با یکدیگر بتوانند اندکی از مشکلات پیش آمده برای زلزله‌زدگان را حل و فصل کرده و آرامش خاطری هرچند کوچک را برای این - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - افراد مهیا سازند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone