🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج تاچی در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج تاچی در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترموستات دود در پکیج چیست؟
    پاسخ: اگر پکیج شما بدون فن باشد بجای قطعه پرشر سوئیچ هوا ترموستات دود دارد که به کلاهک تعدیل پکیج متصل می شود.
  2. سوال: منبع انبساط پکیج چیست؟
    پاسخ: محفظه ای برای نگهداری اب با دما بالا است.
  3. سوال: آیا پکیج به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: پکیج باید به طور سالیانه سرویس و لوله های آن جرمگیری شود.
  4. سوال: پکیج هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: پکیج در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  5. سوال: پرشر سوئیچ هوا در پکیج چیست؟
    پاسخ: قطعه ای ایمنی مانند ترموستات حد است که در صورت نیاز جلو جرقه زدن و کارکرد فن را می گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15757.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

ZTE از گوشی میان‌رده بلید ۲۰ پرو 5G رونمایی کرد

میان‌رده جدید ZTE به روال دیگر اعضای خانواده «بلید» ضخامت ناچیزی داشته و از سخت‌افزاری مطلوب بهره می‌برد. کمپانی چینی ZTE دقایقی قبل از گوشی «بلید ۲۰ پرو 5G» به عنوان جدیدترین میان‌رده خود رونمایی کرد که ...

میان‌رده جدید ZTE به روال دیگر اعضای خانواده «بلید» ضخامت ناچیزی داشته و از سخت‌افزاری مطلوب بهره می‌برد.

کمپانی چینی ZTE دقایقی قبل از - تعمیرات پکیج تاچی در شهر محمودآباد استان مازندران - گوشی «بلید ۲۰ پرو 5G» به عنوان جدیدترین میان‌رده خود رونمایی کرد که از طراحی چشم نوازی بهره می‌برد. بلید ۲۰ پرو 5G میزبان نمایشگری ۶.۷۴ اینچی از نوع AMOLED است که از رزولوشن +FHD بهره می‌برد. در بخش فوقانی این نمایشگر بریدگی قطره به چشم می خورد که دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

تعمیرات پکیج تاچی در شهر محمودآباد استان مازندران

در - تعمیرات پکیج تاچی در شهر محمودآباد استان مازندران - سمت دیگر این موبایل دوربین چهارگانه‌ای قرار گرفته که روی کاغذ برای یک میان‌رده مطلوب به نظر می‌رسد. نقش اصلی را در این دوربین، سنسور ۶۴ مگاپیکسلی 1/1.72 اینچی با گشودگی دیافراگم f/1.9 بر عهده دارد و در کنار آن نیز دوربین‌های ۸ مگاپیکسلی فوق - تعمیرات پکیج تاچی در شهر محمودآباد استان مازندران - عریض با اپرچر f/2.2 و دو ماژول ۲ مگاپیکسلی - تعمیرات پکیج تاچی در شهر محمودآباد استان مازندران - ماکرو و سنجش عمق قرار گرفته‌اند.

ZTE از نظر سخت‌افزاری هم برای بلید ۲۰ پرو 5G کم نگذاشته و آنرا به چیپست اسنپدراگون 765G، رم ۸ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز کرده است. تامین نیروی این سخت افزار نیز بر عهده باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی قرار دارد که به - تعمیرات پکیج تاچی در شهر محمودآباد استان مازندران - لطف سازگاری با فناوری +Quick Charge 4 به سرعت پر خواهد شد.

تعمیرات پکیج تاچی در شهر محمودآباد استان مازندران

از دیگر ویژگی‌های این موبایل می‌توان به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر، پشتیبانی از کارت microSD و رابط کاربری MiFavor 10 بر پایه اندروید ۱۰ اشاره کرد. هر دو سمت بدنه  این موبایل از شیشه پوشیده شده و در عین حال به روال دیگر مدل‌های ZTE بلید ضخامت اندکی دارد که از ۷.۹ میلیمتر فراتر - تعمیرات پکیج تاچی در شهر محمودآباد استان مازندران - نمی‌رود. وزن گوشی هم ۱۶۸ گرم عنوان شده که چندان زیاد نیست. کمپانی چینی هنوز اطلاعاتی را - تعمیرات پکیج تاچی در شهر محمودآباد استان مازندران - در مورد تاریخ - تعمیرات پکیج تاچی در شهر محمودآباد استان مازندران - عرضه و قیمت ارائه نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهرخ نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام حالتون خوبه؟ جسارتا مرکز شما آیا باران محمود آباد محمودآباد اعزام کارشناس داره
پاسخ: بله در باران محمود آباد شهر محمودآباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone