🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  3. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  4. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42787.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

ایسر از محصولات جدید خانواده گیمینگ Predator رونمایی کرد

کمپانی ایسر امروز در نمایشگاه IFA برلین محصولات تازه ای از خانواده «Predator» خود را معرفی کرد که شامل کامپیوتر (کیس)، مونیتور و یک هدست جدید می شوند که در ادامه به آنها می پردازیم: ...

کمپانی ایسر امروز در نمایشگاه IFA برلین محصولات تازه ای از خانواده «Predator» خود را معرفی کرد که شامل کامپیوتر (کیس)، مونیتور و یک هدست جدید - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستان - می شوند که در ادامه به آنها می پردازیم:

کامپیوتر Predator Orion 9000

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستان تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستان

Orion 9000 به چیپست 18 هسته ای اینتل Core - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستان - i9 مجهز شده است

با کامپیوتر اوریون 9000 شروع می کنیم که از سخت افزار فوق العاده قدرتمندی بهره مند بوده و با یک چیپست 18 هسته ای اینتل «Core i9 Extreme Edition» و چهار کارت گرافیک «AMD RX Vega» یا دو کارت گرافیک «NVIDIA GeForce - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستان - GTX - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستان - 1080Ti»، به راحتی تمام بازی های موجود را با فرم ریت بالا اجرا کرده - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستان - و به گفته کمپانی، - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستان - توانایی اجرای بازی ها با رزولوشن 8K را نیز خواهد داشت.

چنین سیستم قدرتمندی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستان - با پشتیبانی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستان - از واقعیت مجازی، نیازمند سیستم خنک کننده کارآمدی بوده و ایسر نیز بدین منظور، از خنک کننده مایع «IceTunnel 2.0» بهره - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستان - برده است.

جالب اینجاست که شرکت سازنده به فکر ارتقای محصول در آینده نیز بوده و دو اسلات «M.2» و چهار پورت «PCIe x16» را برای اوریون 9000 در نظر گرفته است. لازم به ذکر است که کامپیوتر مورد بحث اواخر پاییز با قیمت 1999 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

نمایشگر Predator X35

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستانتعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستان

کامپیوتر قدرتمندی که در بالا معرفی شد، نیازمند لوازم جانبی مناسب و با کیفیتی بوده که مسلماً مانیتور، مهمترین آنهاست. از همین رو ایسر نمایشگر جدید X35 را - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستان - نیز معرفی کرده که با رزولوشن - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستان - WQHD (1440 در - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستان - 3440)، پاسخگویی 4ms و نرخ بازسازی تصویر 200 هرتز، سخت افزار موجود را به چالش می کشد.

نمایشگر مورد بحث از فناوری «NVIDIA G-Sync» و هشت تنظیم پیش فرض (سه مورد مخصوص گیمینگ) نیز بهره مند بوده و در سه ماهه اول - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستان - سال 2018 با قیمتی که هنوز مشخص نیست روانه بازار می شود.

هدست Predator Galea 500

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستانتعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستان

یکی از مهمترین عناصر در ارائه تجربه گیمینگ مناسب، کیفیت صدا و جزئیات اصوات درون محیط بازی بوده که به لطف فناوری صدای سه بعدی «TrueHarmony» ایسر در هدست Galea 500 فراهم شده است.

دیافراگم بلندگوی هدست مورد بحث از - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستان - الیاف بیوسلولز ساخته شده که به گفته ایسر، طیف های صوتی متفاوت را به بهترین نحو پخش خواهد کرد. ابزار مذکور همچنین از سه حالت «EQ music» ،«Movie» و «Sport» برخوردار بوده و پاییز امسال - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستان - با پرداخت 300 دلار قابل خریداری خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ویکتوریا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
حالتون خوبه؟ شما اطراف شهرک تعاون کرمانشاه مایکروفر جنرال الکتریک JVM3160RFSS هم تعمیر میکنید؟
پاسخ: بله در شهرک تعاون شهر کرمانشاه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone