تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  2. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  3. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  5. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38934.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

دوربینی که می تواند به واسطه لیزر کنج دیوار را نشان دهد

دوربین موبایل های امروزی قابلیت های بسیاری دارند ولی همچنان نمی توانند پشت کنج دیوارها را به ما نشان دهند. به لطف دوربینی که محققان دانشگاه هریوت وات واقع در گلاسگوی اسکاتلند توسعه داده اند، ...

دوربین موبایل های امروزی قابلیت های بسیاری دارند ولی همچنان نمی توانند پشت کنج دیوارها را به ما نشان دهند. به لطف دوربینی که محققان دانشگاه هریوت وات واقع در گلاسگوی اسکاتلند توسعه داده - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اند، مشاهده پشت لبه دیوارها فراهم می شود و شاید روزی این فناوری به موبایل های جاسوسی نیز راه پیدا کند.

این فناوری به نحو جالبی از نور لیزر بهره - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - می برد تا بتواند وجود یک جسم یا حرکت آن را از پشت گوشه دیوار نشان بدهد. نحوه کار تکنولوژی یاد شده به - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - این صورت است که ابتدا پالس نوری لیزر به زمین (کمی جلوتر از خط لبه گنج دیوار) - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - تابیده می شود. وقتی این نور به - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - زمین برخورد می کند به جهات مختلف به شکل یک کره بازتاب می یابد.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

بخشی از این نور بازتاب شده به سمت جسمی که در گوشه - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - دیگر دیوار قراردارد می رود - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - و به - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - آن برخورد کرده و مجدداً بازتابیده می شود. دوربین فوق حساسی که - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - توسط محققان توسعه داده شده و از قبل در سوی دیگر دیوار قرار گرفته می تواند هر فوتون نوری را تشخیص دهد و تغییرات نور را با سرعت - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بسیار بالای 20 میلیارد فریم در هر ثانیه ضبط نماید.

بدین ترتیب از روی شکل بازتاب نور، اطلاعات دریافت شده از دوربین وجود جسم پشت لبه دیوار را نشان می دهند. همچنین اگر جسم حرکت کند، نحوه بازتابش نیز تغییر می کند و به این ترتیب دوربین - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - حرکات را هم تشخیص می دهد.

این فناوری می تواند در زمینه هایی مانند - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - امداد و نجات در شرایطی که دسترسی به برخی از مکان ها مشکل باشد، به کار بیاید. همچنین می توان با نصب آن روی خودروها، از عبور خودروی دیگر از گوشه دور از دید راننده مطلع شد.

محققان همچنین در - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - حال کار روی پروژه های دیگری هستند که امکان تصویر برداری در - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - مه، مشاهده تصویر اعماق بدن انسان یا مشاهده پشت دیوارها را فراهم می کنند. تمام این موارد بر اساس بررسی نحوه حرکت و بازتابش نور عمل می کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone