🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فوما در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فوما در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  2. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13813.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

گوگل دو ویژگی‌ امنیتی جدید به مرورگر کروم اضافه می‌کند

گوگل به منظور افزایش امنیت کاربران و کاهش خطر سواستفاده احتمالی از داده‌های آنها، دو ویژگی جدید امنیتی به مرورگر کروم ۹۱ اضافه می‌کند. با وجود تمام پیشرفت‌های موجود در زمینه امنیت، اینترنت همچنان به ...

گوگل به منظور افزایش امنیت کاربران و کاهش خطر سواستفاده احتمالی از داده‌های آنها، - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر گلستان استان گلستان - دو ویژگی جدید امنیتی به مرورگر کروم ۹۱ اضافه می‌کند.

با وجود تمام پیشرفت‌های موجود در زمینه امنیت، اینترنت همچنان به همان اندازه خطرناک است و اخبار زیادی درباره هک شدن و سوءاستفاده از داده‌های - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر گلستان استان گلستان - کاربران منتشر می‌شود. هنگام کار با وب، امنیت ما در برابر تهدیدات به مرورگرهای وب وابسته است و اکنون گوگل چند ویژگی امنیتی جدید به مرورگر کروم اضافه کرده است.

با این ویژگی‌های جدید، در آینده اگر افزونه‌ای که کاربران قصد دریافت کردن آن را دارند، مورد اعتماد گوگل نباشد، کروم این موضوع را از طریق - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر گلستان استان گلستان - برچسب مخصوصی به کاربران هشدار می‌دهد. افزونه‌های مرورگر برای اطمینان باید از کلیه خط مشی‌های مربوط به توسعه‌دهندگان که توسط گوگل مشخص - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر گلستان استان گلستان - شده است پیروی کنند و از انتشار آن‌ها حداقل چند ماه - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر گلستان استان گلستان - گذشته باشد. بنابراین حتی اگر افزونه‌ای بدون مشکل باشد، باز هم بلافاصله مورد اعتماد - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر گلستان استان گلستان - گوگل نخواهد بود.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر گلستان استان گلستان

در این صورت اگر سعی کنید یکی از افزونه‌های نامعتبر را دریافت کنید، یک هشدار پاپ‌آپ مشاهده - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر گلستان استان گلستان - خواهید کرد که به شما می‌گوید «این کار را با احتیاط انجام دهید.» البته هنوز هم با استفاده از دکمه «ادامه نصب» می‌توانید بارگیری خود را انجام دهید، اما هشدار گوگل باعث می‌شود نسبت به امنیت مرورگر خود بیش از پیش هوشیار باشد.

به گفته گوگل حدود ۷۵ درصد از افزونه‌های موجود در استور وب مرورگر کروم، از دستورالعمل‌ها پیروی کرده و قابل اعتماد هستند. همچنین این موضوع به طور کلی خطرناک بودن افزونه‌ها را نشان نمی‌دهد اما به هر حال کاربران باید در مورد خطرات احتمالی بیشتر آگاهی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر گلستان استان گلستان - داشته باشند.

علاوه بر این، ویژگی جدید دیگر گوگل دانلود‌های کاربران را اسکن کرده و موارد مشکوک را به اطلاع آن‌ها می‌رساند. هرچند کاربران می‌توانند از انجام این امر نیز صرف‌نظر کنند اما گوگل با این روش هم قصد دارد کاربران را از خطرات احتمالی اینترنت مطلع کند. طبق گفته گوگل، ویژگی‌های امنیتی جدید به تدریج برای کروم ۹۱ ارائه - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر گلستان استان گلستان - خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone