تعمیرات یخچال سینجر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  2. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  4. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  5. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32782.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

استفاده از تصویر گرفته شده با دوربین DSLR در تبلیغ گوشی نوا ۳ هواوی

گوشی های هوشمند علی رغم پیشرفت چشمگیر در قابلیت های تصویربرداری، هنوز به پای DSLR ها نمی رسند با این حال ظاهرا هواوی چنین عقیده ای ندارد. این کمپانی اخیرا ویدیویی تبلیغاتی از نوا ۳ را ...

گوشی های هوشمند علی رغم پیشرفت چشمگیر در قابلیت های تصویربرداری، هنوز به پای DSLR ها نمی رسند با این حال ظاهرا هواوی چنین عقیده ای ندارد.

این کمپانی اخیرا ویدیویی تبلیغاتی از نوا ۳ را منتشر کرده که در آن قدرت دوربین این گوشی به رخ کشیده می شود، حالا اما مشخص شده تصویر اصلی آن با دوربین DSLR ثبت شده است.

همانطور که در ویدیوی زیر مشاهده کردید سناریو به دو زوج برمی گردد که مرتبا در حال سلفی گرفتن با نوا ۳ هستند و دوربین آن آنقدر مطلوب است که نیازی به میکاپ وجود ندارد. بازیگر نقش این زن که «سارا الشامی» نام - تعمیرات یخچال سینجر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - دارد، در اینستاگرام خود تصویری از پشت صحنه این تبلیغ را قرار داده بود که نشان می داد این عکس نه با نوا ۳ بلکه توسط عکاسی حرفه ای و دوربین DSLR ثبت شده است.

هواوی - تعمیرات یخچال سینجر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - برای دفاع از خود مدعی شده که در این تیزر هرگز ادعایی مبنی بر ثبت تصاویر توسط نوا ۳ مطرح نشده و این در حالی است که مفهوم تبلیغ کاملا در این راستا قرار دارد. تعمیرات یخچال سینجر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

کمپانی چینی پیش از این در تبلیغات ویدیویی خود ماجراهای مشابهی داشته برای مثال در پوستر پی ۸ حاشیه های گوشی با نرم افزار کاهش - تعمیرات یخچال سینجر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - داده شده بود. علاوه بر این تصویری که ادعا می شد با دوربین پی ۹ - تعمیرات یخچال سینجر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ثبت شده در گوگل پلاس منتشر شده بود اما بعدا مشخص شد به دوربین کانن EOS 5D Mark III مربوط است.

علی رغم گاف هواوی - تعمیرات یخچال سینجر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - و سارا الشامی دوربین اصلی دوگانه - تعمیرات یخچال سینجر در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - نوا ۳ با سنسورهای ۱۶ و ۲۴ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن با سنسورهای ۲۴ و ۲ مگاپیکسلی آنقدر کارایی دارند که نیازی به پنهان کردن آنها در ورای تبلیغات کاذب نباشد. به گفته کمپانی سازنده تصاویر سلفی این دوربین را می توانید به شکل پوستر در ابعاد یک و نیم در دو متر چاپ کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تاج ماه نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
عرض ادب خوب هستید؟ جسارتا سمت مقبل مهاباد سرویس دهی دارید.
پاسخ: بله در مقبل شهر مهاباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر درنا نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
دوستان سایت ***** یخچال سینجر R599 شما را با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone