تعمیرات یخچال الجی در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  2. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  3. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10399.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

کارمندان سابق و فعلی بلو اوریجین از محیط کاری «سمی» این شرکت خبر می‌دهند

گروهی از کارمندان سابق و فعلی بلو اوریجین این شرکت را به داشتن محیط کاری ناسالم و سمی متهم کرده‌اند. آن‌ها در نامه‌ای مدعی‌اند برخی مدیران ارشد دائما رفتار نامناسبی با زنان داشته‌اند. «الکساندرا آبرامز»، ...

گروهی از کارمندان سابق و فعلی بلو اوریجین این شرکت را به داشتن محیط کاری ناسالم و سمی متهم کرده‌اند. آن‌ها در نامه‌ای مدعی‌اند برخی مدیران ارشد دائما رفتار نامناسبی با زنان داشته‌اند.

«الکساندرا - تعمیرات یخچال الجی در شهر زرین شهر استان اصفهان - آبرامز»، مدیر سابق ارتباطات کارمندان و ۲۰ فرد دیگر در نامه‌ای می‌گویند یکی از مدیران بلو اوریجین به موجب آزار جنسی بارها به منابع انسانی فراخوانده شده است. یکی از مدیران سابق - تعمیرات یخچال الجی در شهر زرین شهر استان اصفهان - این شرکت با زبانی خودپسندانه با زنان حرف می‌زد و به شکلی نامناسب از آن‌ها درباره زندگی شخصی‌شان می‌پرسید. او رابطه شخصی نزدیکی با جف بزوس داشت و زمانی از شرکت اخراج شد که یکی از کارمندان زن زیرمجموعه خود را مورد آزار قرار داده بود.

این گروه از کارمندان می‌گویند: «ما متوجه شدیم که برقراری تماس با بسیاری از - تعمیرات یخچال الجی در شهر زرین شهر استان اصفهان - مدیران شرکت شدنی نیست و تبعیض‌های واضحی علیه زنان وجود دارد. نگرانی‌هایی که پیرامون پرواز نیو شپرد وجود داشت، همیشه سرکوب می‌شد و زنان را به خاطر ابراز این نگرانی‌ها سرزنش می‌کردند.»

تعمیرات یخچال الجی در شهر زرین شهر استان اصفهان

این نامه نمونه‌های تبعیض در برخورد با - تعمیرات یخچال الجی در شهر زرین شهر استان اصفهان - مردان - تعمیرات یخچال الجی در شهر زرین شهر استان اصفهان - و زنان را هم توضیح می‌دهد. برای مثال یک بار برای یکی از مردانی که اخراج شده بود، مهمانی خداحافظی گرفتند اما وقتی یکی - تعمیرات یخچال الجی در شهر زرین شهر استان اصفهان - از مدیران زن شرکت اخراج شد، - تعمیرات یخچال الجی در شهر زرین شهر استان اصفهان - از او خواستند بلافاصله ساختمان را ترک کند. کارمندان بلو - تعمیرات یخچال الجی در شهر زرین شهر استان اصفهان - اوریجین مدعی‌اند که آینده مدنظر این شرکت برای دنیا عمدتا برای مردان و سفید پوستان است: «صد درصد مدیران تیم‌های فنی - تعمیرات یخچال الجی در شهر زرین شهر استان اصفهان - و برنامه‌ریزی از مردان تشکیل شده‌اند.»

بلو اوریجین ظاهرا مسائل مربوط به ایمنی و محیط زیست را هم نادیده گرفته است. نویسندگان این نامه می‌گویند به‌رغم ماموریت بلو اوریجین برای ساخت جهانی بهتر، هیچ‌کس برنامه مدونی برای به صفر رساندن انتشار کربن یا کاهش قابل توجه رد پای زیست محیطی این شرکت ندیده است.

آن‌ها می‌گویند اختلاف‌نظر در شرکت ساکت می‌شد. «باب اسمیت»، - تعمیرات یخچال الجی در شهر زرین شهر استان اصفهان - مدیرعامل بلو اوریجین خواسته بود شرایط پرسیدن سوال در طول جلسات داخلی دشوارتر شود. او ظاهرا خواستار فهرستی از - تعمیرات یخچال الجی در شهر زرین شهر استان اصفهان - کارمندان آشوبگر و مزاحم شده بود تا مدیران بالارده بتوانند با آن‌ها «گفتگو» داشته باشند.

سخنگوی بلو اوریجین در بیانیه‌ای در واکنش به این نامه گفت: «خانم آبرامز دو سال پیش به دنبال هشدارهای مربوط به قوانین کنترل صادرات فدرال از شرکت کنار گذاشته شد. بلو اوریجین هیچ گونه تبعیض - تعمیرات یخچال الجی در شهر زرین شهر استان اصفهان - یا آزار و اذیت را نمی‌پذیرد. ما سازوکارهای متعددی از جمله یک خط تلفن ۲۴/۷ ناشناس را برای کارمندان فراهم کرده‌ایم و به بررسی هرگونه ادعا پیرامون بدرفتاری ادامه می‌دهیم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone